Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse I

alonzo, 17 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Eclipse I 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW 1990-1995 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : napewno moc , miałem wcześniej opla calibrę 4x4 turbo ( 204 konie ) niby ta sama moc a jednak eclipse jest szybsza i mocniejsza może nie chodzi tu o prędkośc maks. ale o zebranie np. jadę s prędkościa 150 km / h i wciskam pedał przyśpieszenia do końca - bez porównania !!! po za mocą napewno linia nadwozia uważam że jest nie powtarzalna
5,0
Całokształt
nie będę się dużo wypowiadał powiem tak ten samochód trzeba po prostu mieć !!! miałem calibre turbo nissana 200 sx turbo i z tych trzech wozidełek wybrałbym eclipse
Wrażenia
5,0
Silnik
ponieważ ma dość dużą turbosprężarkę to ma też tzw. turbo dziurę przez co jest mało elastyczny ale przecież to normalne zjawisko po za tym wzorowe osiągi nieziemsko wciska w fotel , 210 koni w zupełności wystarczy żeby zawstydzić użytkownika BMW na światłach ;)
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna , biegi wchodzą ciasno tak jak przystało na samochód sportowy , bardzo precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
super , trzyma się drogi niczym bolid formuły 1 :) napęd 4wd również robi swoje
Komfort
4,0
Widoczność
jak dla mnie ok nie widzę żadnych wad ani zalet jeśli chodzi o widoczność , na pewno nie jest taka jak autobusie turystycznym man ale drogę dobrze widać ;)
4,0
Ergonomia
to jest to co lubię w samochodach sportowych wszystko pod ręką to co potrzebne , wydaje mi się że plastiki mogłyby być lepiej spasowane czasami dokuczliwie skrzypią no przynajmniej w moim egzemplarzu :/
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok nie zwracam szczególnej uwagi na to , klima jest chłodzi dobrze a czy w samochodzie będzie ciepło po 2 czy po 5 minutach to dla mnie żadna różnica
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 197 cm , troszkę mi nie wygodnie ale mój wzrost robi swoje więc to nie wina samochodu ;)
5,0
Wyciszenie
super , cichutko , słychać lekko szum turbinki :D bardzo przyjemny głosik :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ciężko mi się wypowiadać , jakby nie było jest to silnik benzynowy turbodoładowany więc swoje musi spalić w końcu to nie tdi :) heh ja z reguły wciskam pedał przyśpieszenia lubię dynamiczną jazdę w końcu do tego stworzono ten samochód - miasto 16 , trasa 12 ( poniżej 160 km / h nie schodzę ) a w cyklu mieszanym naprawdę różnie ciężko mi określić czasami spali mi 10 l na 100 km a czasami spali mi nawet 25 l na 100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
mało awaryjny , niby części drogie ale skoro nic sie nie psuje to co z tego że drogie oprócz naprawy turbinki a z tego co mówił mechanik uszkodziła sie przez głupotę to wydaje mi się autko naprawdę godne polecenia , tylko że spala dużo benzyny ale które 2 litrowe turbo nie spala ;] za 20 tys. zł można kupić moim zdaniem rasowy sportowy uliczny samochód który dostarczy zapewne dużooooo emocji kierowcy ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jednym słowem jeżeli chodzi o drobiazgi to jest ok nic nie wymieniałem oprócz podstawowych części eksploatacyjnych takich jak olej filtry paski klocki itp.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tu jestem mało zadowolony niestety , przy przebiegu około 130 tys. km siadła turbina :/ ale dało ją się naprawić z tego co pamiętam co mówił mi mechanik to siadły jakieś łożyska w turbinie , no mało przyjemna sprawa bo troszkę kosztowała naprawa , po za tą usterką żadnych przygód nie miałem z tym samochodem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
25,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Eclipse I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Eclipse I