Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse I

MATi18(L), 18 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 159 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Eclipse I 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW 1990-1995 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto jest bardzo piękne i jego wygląd jest agresywny !!! Unikatowy wygląd i nieprzecietne osiągi 7,9 do setki 230km/h maks ja osobiście wycisnąłęm 8,8s i 200km/h dalej niecisnąłem bo niemiałem serca !!! Wspaniale sie jezdzi jest ich mało i każdy sie za nim ogląda szczególnie podoba sie młodym panią!!! Najlepiej wygląda w czarnym kolorze takim jak ja mam wersja Diamond (amerykańska) osobiście polecam mocniejszy silnik 2.0T (220km) dla tych którzy chcą szaleć i jezdzić na maksa !!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo dobrze jak na ten rocznik...jest troche mułowaty na niskich obrotach ale jak wejdzie na 4 tysice obrotów to wtedy gra bardzo pięknie i czuć ze ma sie te moc pod pedałem!!! Mam 18 Lat i jak dla mnie jest to moja mała czarna rakieta :D Ostanio dzwignąłęm Celice 2.0(156km) koleś przy 120km/h zaczął zostawać z tyłu !!!
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest dobra ma krótkie przełożenia i bardzo dobrze sie nią operuje czasami przytnie ale chyba z moje winy....jest nieźle ale mogłoby być lepiej !!!
4,0
Układ jezdny
Według mnie jak na ten model jest idealny i odpowiedni do mojego stylu jazdy ...zawsze jedzie tam gdzie ja chce !!!!
Komfort
5,0
Widoczność
W samochodzie siedzi sie nisko i niewidać końca maski dlatego najlepiej włączać żabki wtedy widać gdzie jest koniec przodu to samo z tyłu tylny spoiler wyznacza koniec jak dla mnie jest wporzo!!!
4,0
Ergonomia
Poprostu gites i niema bata !!!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa aż miło autko szybki sie nagrzewa co jest poprostu cudowne ...czasami jest tak ze jak sie włącza klima to obroty spadaja ale niemożna sie tym przejmować bo każde Eclipse tak ma ważne ze działa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wszystko zrobione pod kierowce wygląda jakby wsiadało sie do kokpitu w samolocie fotele wygodne i lekko kubełkowe miejsca jest dużo dla 2 osób z przodu z tyłu fotele takze bardzo wygodne ale miejsca na nogi jest za mało tylko jakieś 2 fajne laseczki sie zmieszczą....kuferek bardzo dobry przestrzeni jest sporo jak na autko klasy sport/coupe
5,0
Wyciszenie
Autko pracuje bardzo cicho wcale go niesłychać do 2500-3000 obro/min ale gdy przekroczy sie te granice bardzo ładnie i agresywanie mruczy nie jak te nowe wózki one piszczą a ten mruczy !!!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z tym jest problem bo autko spala dużo waszki jak sie je depcze ale jak tu niedeptać jak sie ma taką moc i samo ci mówi zeby je troche pocisnąć z drugiej strony niemożna sie dziwic bo trzeba jakoś nakarmić te 150 koników !!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Ja nabyłem Eclispe full opcje Diamond z 1994 roku 2.0DOHC(150KM) za 11 tysiecy złotych i jestem bardzo zadowolony i uważam ze wcale nieprzepłaciłem bo auto warte jest tej kasy przyjechało z niemiec w idealnym stanie nic nietrzeba było robić poprostu cudo i tyle !!! Bardzo polecam bo chciałbym zobaczyć więcej takich aut na drogach a nie jakieś polonezy czy fiaty !!! POZDRO DLA FANÓ ECLISPE I GENERACJI !!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pod tym względem jest wspaniałe jedyne co sie stało to zepsuła sie el.antena ale to pikuś
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek brak w przyszłości myśle ze tez niebedzie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Eclipse I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Eclipse I