Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse I

M.P., 18 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 245 tys. km
Mitsubishi Eclipse I 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW 1990-1995 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto bardzo dobre , typowe coupe 2 + 2 ze średnim bagażem , lub 2 + naprade dużo tobołów . Niezawodne , szybkie , dostarcza dużo wrażeń przy czym sprawdza sie w codziennej eksploatacji . Ma charakter i robi wrażenie mimo swojego wieku.
Wrażenia
5,0
Silnik
kręci sie jak trzeba, moc wystarczająca jak na niewielką mase ( 950kg) , nawet jeżdżąc ekonomicznie ( 2000 - 3500 obr/min) nie brakuje mocy do pokonywania wzniesień czy zwykłej jazdy po zakupy , przyrost mocy czuć po 4000 , a powyżej to już bajka , bardzo elastyczny jak na japończyka
5,0
Skrzynia biegów
krótki skok , krótka dźwignia, rewelacja . Dobrze zestopniowana , bez zarzynania silnika jedynka ciągnie do 60km/h , II do 90 , III do 140, IV do ok 190 , a na V to ok 230km/h. Ale na codzień można pokonać trase na samej piątce , jak w automacie :) , ciągnie ładnie nawet przy 70 - 80km/h
5,0
Układ jezdny
jak komuś nie przeszkadza całkowity brak komfortu to ekstra. Mam sportowe amorki i spręzyny , no i 17calowe obręcze na niskim profilu więc jade jak na wozie drabiniastym :) , ale w zakręcie nigdy nie zawiódł , kiedy sie przesadzi czuć lekką podsterowność
Komfort
5,0
Widoczność
dla mnie ok , nie widać przodu (chyba że podniesiemy światła) , a tył określam po spojlerze . Ale szybko da sie wyczuć
5,0
Ergonomia
samochód zrobiony pod kierowce . Wszystko pod ręką . Kabina wręcz otula i podaje na tacy to co trzeba , seryjna kierownica troche za duża , dlatego wymieniłem i jest ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest dobrze ale mogłoby być lepiej , w zime silnik długo sie grzeje nawet przy wyłączonym ogrzewaniu , klima też nie zachwyca szybkością działania . Ale to pewnie wina wieku auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak wspominałem ,samochód skrojony na miarę pod kierowcę , z przodu wygodnie mogą podróżować dwie wysokie osoby , z tyłu , ehhh . No cóż , zdarzały sie trasy z pasażerami tylnej kanapy , hmm raczej pasażerkami i to niewielkimi . I raczej narzekały . A do bagażnika wchodzą dwie , może trzy duże walizki i można jeszcze powiększyć , więc jak na potrzeby młodych ludzi jest ok
5,0
Wyciszenie
naprawde doskonałe , po zamknięciu okien żadko który odgłos dobiega z zewnątrz, nawet wydechu na niskich obrotach bardzo nie słychać . No tak było dopóki nie pojawił sie sportowy wydech
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mała dostępność częsci powoduje ich wysoką cene . Niektóre drobiazgi trzeba by zamawiać ze stanów , gdyby nie dało sie dopasować zamienników . Części nawet jak są dobierane z katalogów renomowanych firm to przy montażu niekoniecznie muszą być idealnie spasowane. No i kosztowne rozwiązania techniczne , jak np łożyko tylnego koła z piastą i abs´em. A paliwko to na trasie do 9 litrów przy 160 km/h ( autostrady w niemczech :) , a po mieście nie licze żeby sie nie denerwować . Pocieszeniem jest to że sie nie psuje :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Wszystkie powyższe zalety za niewielką cene
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mechanizmy lamp łatwo rdzewieją i zaczynają ciężko chodzić, a to irytuje .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
problemy z rozszczelnieniem chłodnicy , tylne łożysko niespodziewanie padło

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Eclipse I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Eclipse I