samochod ktory daje duzo satysfakcjii w prowadzeniu z duzymi mozliwosciami modyfikaci silnika i wygladu zewnetrzenego samochodu. latwy w tuningu/
Wrażenia
4,0
Silnik
ciagle powtarzajacym problemem jest olej wyciekajacy spod uszczelki pokrywy silnika, oraz tykanie podobne do zegarka dobiegajace z silnika, lasek olejowych, mimo iz wymienilem je na nowe z wiekszym przeswitem, niezaleznie od rodzaju ojeju jaki uzywam
2,0
Skrzynia biegów
problem z redukcja biegow oraz pierwszym biegiem, ktory wchodzi dopiero po zatrzymaniu sie calkowitym. problem rozwiazalem stosujac mieszanke oleju firmy red line MTL i MT 90, w proporcjach 2:1, obecie zalalem skrzynie olejem BG synchroshift II, ktory calkowicie rozwiazal problem z skrzynia biegow
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeba polubic ten samochod i dobrze go poznac, bo potrafi wyprowadzic z rownowagi, nie polecam osobom ktore nie potrafia same poradzic sobie z mechanika
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pasek rozdrzadu stosunkowo za slaby w porownaniu do mozliwosci jaka daje silnik 4g63. Polecam super strong Timing Kewlar belt , importowany z japonii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW
[l/100km]