Jesli ktoś szuka sportowego samochodu nadajacego sie do codziennej oksploatacji to eclipse jest doskonały. Mocny silnik na turbinie lubiący wysokie obroty który można dość łatwo wzmocnić o kilkadziesiąt nowych koni. Zawieszenie, które sprawia że samochód jedzie jak przyklejony do jezdni nawet bez obniżenia zawieszenia, szczególnie polecam napęd na 4 koła. Bagaznik az za duży, miejsce wewnatrz dla 2 osób + 2 dzieci wystarczy w zupełności. To że wiekszość dziewczyn oglada sie jak obok nich przejeżdźasz jest oczywiste, i zadna nie odmówi podwiezienia.
Wrażenia
5,0
Silnik
kultura pracy na biegu jałowym jak to 4 cylindry, ale tego silnika słucha sie przy 6-7 tyś. obrotów. Duzo mocy juz w wersji seryjnej a po tuningu nikt Cie nie wyprzedzi.
4,0
Skrzynia biegów
W zasadzie nie mam uwag, czasami czuję synchronizator na 2 biegu, poza tym biegi daja sie zmieniać bardzo szybko
5,0
Układ jezdny
na naszych dziurach regularnie kończą sie sworznie w wachaczach ale to nie wina zawieszenia tylko naszych dróg. Na równej drodze jedzie jak po szynach a napęd 4x4 sprawia że nagły manewr w deszczu czy na lodzie to nic strasznego
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu widać na boki też a z tyłu i tak wszystkie pojazdy szybko znikają w dali. Dla mnie super
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bardzo sprawnie i szybko schładza wnętrze, trochę brak klimatronica. W deszczu szyby szybko odparowują
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 dorosłe osoby z przodu i 2 dzieci z tyłu bez problemu. Ale na tylnej kanapie mieszcza sie i trzy niunie
4,0
Wyciszenie
Trochę cichy. Sportowy wydech jednak wszystko zmienia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
212 KM, 6 sekund do 100 km/h, V-max około 250 km/h - to dane seryjne. Pali 12,5 l/100 km w miescie to niezbyt dużo jak na taką frajdę z jazdy, częsta wymiana oleju to jedyne większe koszty stałe jakie trzeba ponosić.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniadze jest to najszybszy i najładniejszy samochód. A po gruntownym tuningu równać sie z nim może tylko porsche.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie do tej pory zdarzyły mi sie same naprawy eksploatacyjne. Piasta z przodu, swożnie w wachaczach przednich, jakies małe sprzęgiełko klimy i to wszystko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero powaznych usterek. Leje 98 oktanów i rura.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Eclipse I 2.0 i 16V 4WD Turbo 192KM 141kW 1990-1995