Silnik
: 4G63 TO IDEALNA JEDNOSTKA DO MODYFIKACJI bardzo elastyczny silnik
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest takie powiedzenie \"jak się dba,tak się ma\"
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo brakuje 6 biegu w tym aucie
A brak doświadczenia i wyczucia (skrzyni)
powoduje iż z perfekcyjną skutecznością są niszczone
w takim stopniu ze możliwy jest tylko SWAP skrzyni
5,0
Układ jezdny
Jakiekolwiek modyfikacje zawieszenia aut seryjnie produkowanych dyskwalifikuje je natychmiastowo aby ich nie nabywać. w tym modelu układ jezdny jest optymalny świetny prześwit sztywny agresywny na zakrętach dobrze się prowadzący (jakiekolwiek modyfikacje obniżające lub dodatkowo usztywniające są bez celowe a taka zmiana powoduje zmianę środka ciężkości.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia i tylna szyba zapewnia doskonałą widoczność.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima szybko reaguje a auto nagrzewa się po ok 3-4 min jazdy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mówimy tylko o przednich fotelach ponieważ ten 4 miejscowy sportowy samochód to tak naprawdę 2+2
1,0
Wyciszenie
wyciszenie auta jest beznadziejne sugeruje samemu je poprawić ja zastosowałem maty wygłuszające co przyniosło świetny efekt.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wydaje mi się ze to zależy od stylu jazdy delikatna/normalna/agresywna. Są jednak tacy którzy nie patrzą na ergonomie kupując takie auto.
5,0
Stosunek jakość/cena
t
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma ich zbyt wiele a terminowe wymiany zapobiegają usterkom.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tak jak napisałem powyżej serwis kontrola wymiana na czas i po problemie dlatego daje pięć iż uwazam ze auta japońskiej marki psują się najmniej jak się o nie dba.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 152KM 112kW
[l/100km]