Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse I

LowRider, 15 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 152KM 112kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Eclipse I 2.0 i 16V 152KM 112kW 1991-1995 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Żwawy i wystarczająco mocny :P
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Przy takim przebiegu wymiana wszelkiej maści tulej i sworzni .... Normalna sprawa
Silnik : Mogą się robić dziury w dolocie (w gumowej ruże ) no i CrankWalk przy 7Bolcie w mocno podkręcanych jednostkach
Inne : Żarówki się przepalają ,jak w kazdym aucie :P
5,0
Całokształt
Dla mnie wóz ponadczasowy,a jeśli doprowadzimy go do stanu fabrycznego to mamy banan na twarzy i chcemy auto zachować na zawsze :))
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik krótko po kupnie był nieco zamulony i reagował z lekkim opóźnieniem,ale teraz po roku od jakichś 3 miesięcy po wymianie sprzęgła odczułem dość dużą zmianę w elastyczności i dynamice silnika,lepiej wkręca się na obroty i żywo reaguje na każde depnięcie na pedał gazu .Miłe zaskoczenie :)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest ok,u mnie coś na zimnym oleju szwankuje 2 bieg,oraz czasami 5 ,ale po rozgrzaniu jest ok,no i ergonomia przy zmianie biegów jest super-podłokietnik i krótki drążek z wersji Po-Lift pasują do ręki niesamowicie :)
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie trochę za miękkie jak na auto sportowe,tak jak Tiamat pisał,inne amorki,gleba,dobre opony i przyczepność poprawia się znacznie .... A promień skrętu .... Na śniegu używam ręcznego :P
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na sportowe Coupe widocznosć bardzo dobra,i z tyłu i po bokach,nie zauważyłem,żeby coś przeszkadzało w jeździe czy parkowaniu tyłem,bokiem,przodem czy na dachu :)
5,0
Ergonomia
Siedzenia wygodne,nasze dupska są wyjątkowo traktowane w Eclipse 1G,trzymają na zakrętach,podłokietnik daje dodatkowe oparcie dla ręki przygotowanej do zmiany biegów,ręczny blisko,tylko minusem moze być sprawa regulacji przechylenia oparcia,po każdym wpuszczeniu pasażera do tyłu musimy kąt pochylenia sobie od nowa ustawić... To chyba jedyny minus... :D
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik grzeje po około 2-3 przejechanych km. Szyby dość szybko odparowywują no i jeśli mamy klimę sprawną(ja nie mam :/ brak rurki>poprzedni własciciel ) to na lato nie trzeba otwierać okien :D
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No cóż...Jako że Eclipse to sportowe Coupe kierowca ma swobodę...Ale pasażerowie nie koniecznie,sufit z tyłu dla mnie ( a mam 175 cm wzrostu) kiedy siędzę wyprostowany opiera się o głowę ... Tył tak dla osób do 170 cm Max ... A dalej Hardcore :P
4,0
Wyciszenie
Przy Seryjnym wydechu jest dość Cicho, po zamontowaniu innego nie koniecznie,ale osobom którym to przeszkadza pewnie i tak nie zwrócą na to uwagi,będą zafascynowani autem :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powiem tak-wypije tyle ile mu się wleje,ale tak średnio trzeba liczyć 10,5 Litra na 100Km,w końcu silnik 2.0 16V na pełnej szprycy(pełny wtrysk :P ) o mocy 150 KM nie pojedzie na 5 Litrach ....
5,0
Stosunek jakość/cena
Za kwotę 7-9 tyś mamy fajne Coupe ze stajni DSM ,no i jak na japońca przystało,czasem ceny części mogą przywrócić o zawrót głowy,ale nie jest tragicznie.... Lepiej wydac raz 500 zł i mieć po problemie niż 5x100 zł w np VW Golfie III i stać ciągle w garażu z ,,Pseudo Sport Coupe \'\' :P
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi.... Jeśli kupiliście auto od polaka,a przeważnie My-polacy nie dbamy choćby o jakieś pierdółka,to bedziecie kompletować drobiazgi ... Ja staram się dbać,jednak to auto ma 15 Lat i choćby anteny elektryczne nie wytrzymują,....Nic wiecej nie pamiętam,z drobiazgami jest naprawde dobrze :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak dbasz tak masz ... Jeśli zapewnimy okresową wymianę oleju,swiec oraz innych płynów czy rozżądu to nie jest źle,ale np u mnie wysiadło sprzegło jako pierwsze,seria nie wytrzymuje przy cięższych nogach ale na szczęście jest mocna alternatywa - Exedy ,mocniejsze od serii .

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 152KM 112kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Eclipse I 2.0 i 16V 152KM 112kW
Średni koszt przejechania 100 km
8,50 zł
9,7
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Eclipse I