Bardzo przyzwoite auto, ciche, zwinne, wygodne, znakomicie wykonane. Po bmw z napędem na tył i dużym momentem obrotowym, to jest inny świat, ale przyznam się że trasę praca-dom pokonuję okrężną drogą - po prostu nie chce się wysiadać. Raczej nadaje się do spokojnej jazdy, chociaż zaskakująco dobrze przyspiesza. Pozytywnie oceniam skrzynię CVT - która nie wyje, światła led - rewelacja, silnik - bardzo dobra praca, pozycja - komfort i dobra widoczność, układ kierowniczy - świetna zwrotność. Minusem może być spalanie i lekka "wiotkość" w zakrętach, ale to nic w porównaniu do zalet, jeżeli kupuje się go z pełną świadomością, to chyba najlepsza oferta w stosunku do koreańskich odpowiedników za rozsądne pieniądze.
Wrażenia
5,0
Silnik
8,9 do 9,2 l/100 km jazda do 14 km/h
5,0
Skrzynia biegów
miłe zaskoczenie po 8 biegowym automacie, nie ma dużej różnicy
4,0
Układ jezdny
za mało sztywny w ostrych zakrętach, reszta jest ok
5,0
Karoseria
bardzo ciekawy wygląd, mały bagażnik, ale dla mnie to zaleta - nie jeżdzę w bagażniku :)
Komfort
4,0
Widoczność
słaba widoczność do tyłu, ale to nie problem jak umie się jeżdzić
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wolniej się nagrzewa na mrozie niż bmw
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
śuper patent z przesuwanymi fotelami z tyłu
4,0
Wyciszenie
uszczelki w drzwiach puszczają
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie truchę powyżejn oczekiwać, nie problem
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobra japońska jakość
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
null
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T 163KM 120kW
[l/100km]