Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse Cross SUV

Łukasz, 3 lata temu
Silnik 1.5 T 163KM 120kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Eclipse Cross SUV 1.5 T 163KM 120kW 2017-2021 - Oceń swoje auto
4,07
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Ta konfiguracja jest naprawdę dobrze zrobiona jeśli chodzi o przyspieszanie i płynność.
3,0
Całokształt
Bez fajerwerków, przystępna cena za niezłą jakość. Widać dobrze na czym oszczędzano. Oczywiście całokształt bije na głowę Opla, Renault, dacie, kia etc. Był złożony w Japonii i dlatego go kupiłem.
Wrażenia
3,0
Silnik
CVT ukrywa charakterystykę silnika. Pali za dużo, 9-10l ale Jest bardzo dynamiczny.
4,0
Skrzynia biegów
CVT działa inaczej niż w toyocie, da się uniknąć wycia i pracy w wysokich obrotach. Duże zaskoczenie na plus. Jest to jednak cvt i gwałtowne wdepnięcie gazu to obroty ponad 5tys i ma się wrażenie ze energia idzie z dymem.. szybka adaptacja i skrzynii i kierowcy ;) da się nim spokojnie jeździć jak automatem tradycyjnym.
2,0
Układ jezdny
Bryła robi swoje. Za wąskie opony (pewnie żeby ratować poziom spalania) samochód trudno utrzymać w torze jazdy na wprost. Kierownica powinna usztywniać się bardziej. Od dnia odbioru źle ustawiona zbieżność - kierownica krzywo, 2 poprawki i dalej nie jest idealnie co bardzo drażni, serwis ma wywalone.. jak każdy serwis - w audi jest tak samo.
5,0
Karoseria
Solidny lakier, niezłe wyciszenie jak na tej klasy samochód i bryłę. Jakość spasowania bardzo dobra.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylnej szyby trzeba się przyzwyczaić. Słupki ok, pozycja za kierownicą jak to w Wysokim samochodzie .. ale za to bezpiecznie. Kamera zwykła bez 360 ma trochę mały kąt.
4,0
Ergonomia
Mam 180cm, mógłbym siedzieć niżej. Brakuje trochę w regulacji. Tak jakby konstruowano dla małych ludzi.. a chyba wlasnie tak było ;) Wadą użytkową jest podświetlenie przycisków np: przyciski podgrzewania świecą się ale nie podswietalają oznaczeń HI/LO, to samo z regulacją reflektorów, to samo z przyciskiem unlock do rygli.. Bardzo źle skonstruowana obsługa kompa pokładowego, w idiotycznym miejscu sterowanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja bardzo mocna, ogrzewanie super. Podgrzewane fotele super choć mam spore zastrzeżenia do włączników.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Konstrukcja przestrzenna jest super. Dodatkowe punkty za suwaną kanapę. Fotel kierowcy powinien opuszczać się niżej.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle. To nie jest samochód premium należy zaznaczyć. Do 130 można rozmawiać cichutko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis mitsubishi nie jest specjalnie drogi. Samochody się nie psują to mogą nie mieć doświadczenia
4,0
Stosunek jakość/cena
Widać bardzo oszczędności: brak led w kierunkowskazach, guziki w środku jak z lat 90tych, skóra na kierownicy jakaś jakby sztuczna.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mały przebieg ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mały przebieg.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Eclipse Cross SUV 1.5 T 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Eclipse Cross SUV