Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse Cross SUV

Tonero, 4 lata temu
Silnik 1.5 T 163KM 120kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Eclipse Cross SUV 1.5 T 163KM 120kW 2017-2021 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Czujnik braku płynu w spryskiwaczach żyć nie daje, i nie ma siły aby go uciszyć. Zawsze wożę zapas płynu w bagażniku.
4,0
Całokształt
Obawiałem się skrzyni e-CVT, jednak autko okazało się bardzo dynamiczne. Prowadzi się naprawdę super. Do tego, cała masa udogodnień elektronicznych, typu system kamer 360 stopni, radary, asystent pasa ruchu i jasne światła LED. Bardzo dużo funkcji zautomatyzowanych: awaryjne hamowanie, światła drogowe, hamulec postojowy, wycieraczki, itp. Ostatnio odkryłem, że nawet światła awaryjne włączają się same przy ostrym hamowaniu. Wykończenie, jak to w nowoczesnych samochodach - bardzo dużo plastikowych elementów i dość cienka blacha, warto pomyśleć o dodatkowym zabezpieczeniu np. powłoce ceramicznej. Stylistyka pojazdu do kwestia gustu, mi się przód podobał bardzo, tył trochę mniej. Przez to, że jest ścięty, to i bagażnik jest mały. Jednak w przeciwieństwie do np. Toyoty CH-R z tyłu trzy dorosłe osoby w miarę wygodnie mogą wsiąść. Szacun dla producenta, że tryb ECO włącza się na żądanie, a nie jak w innych autach, gdzie ECO jest zawsze na dzień dobry, a tryb sportowy trzeba wymuszać. Ja przedkładam dynamikę jazdy przed oszczędność paliwa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nieduży ale przy tej masie pojazdu i 165KM świetnie sobie daje radę. Jednak na ekonomię nie ma co specjalnie liczyć, dycha na mieście i ani grama mniej.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja, 8-stopni z możliwością zmiany łopatkami.
5,0
Układ jezdny
Rewelka, świetne wspomaganie. Polecam S-AWC - nie udało mi się jeszcze zabuksować kołami na płaskiej nawierzchni.
3,0
Karoseria
Mogłaby być grubsza i plastiki mocniejsze - zderzaki uginają się przy niewielkim nacisku ręką.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno stwierdzić po roku, ale przeglądy są relatywnie niedrogie - około 900zł w ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
Full wypas w dobrej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Eclipse Cross SUV 1.5 T 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Eclipse Cross SUV