Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse Cross SUV PHEV
JR,
ponad rok temu
Silnik 2.4 188KM 138kW
Rok produkcji 2022
Przebieg:
3 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
2,86
33% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Jeździłem tym autem na wyjeździe po Islandii. W ciągu tygodnia przejechałem 2,5 tysiąca km w mocno zimowych warunkach. Z pozytywów auto nie zawiodło, dowiozło nas wszędzie względnie bezpiecznie. I to koniec plusów.
Spalanie przy prędkości 90-110 km/h w przedziale 8,5-9,5.
Rozwiązania w środku są porostu głupie i irytujące od początku( przycisk do zmiany wyświetlacza koło zegarów schowany za kierownicą itd.)
Klimatyzacja średnio dawała radę (albo wiał gorąc na szybę i w aucie było chłodno albo na nas ciepło ale wtedy szyba parowała).
Średnia widoczność z kabiny.
System multimedialny jak z przed 10 lat.
Nie wiem do kogo skierowane jest to auto, w trasę się nie nadaje ( wysokie spalanie, po co wal hybryda w trasę?!), a po mieście jeździć tak wielkim autem musi być porostu niewygodnie.
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
2,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 188KM 138kW
[l/100km]