Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Diamante I Sedan

VirMan, 15 lat temu
Silnik 3.0 i V6 24V 210KM 154kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Diamante I Sedan 3.0 i V6 24V 210KM 154kW 1991-1996 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt wykonania i dbałosc o szczegóły. NIesamowicie dobrze i bezkompromisowo zaprojektowana maszyna z bardzo ciekawymi i niespotykanymi rozwiazaniami umilającymi życie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : alternator - ale to się wybaczy wielkiem.
5,0
Całokształt
Generalnie jak powyżej , jeśli miałbym kupować drugi raz to kupię.. i kupuję teraz drugiego na zamianę , trzeba włożyć trochę serca na początek i doprowadzić do idealnego stanu , ale potem to sama przyjemność :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Generalnie jak na 3.0 v6 12 zaworów , prezentuje się całkiem przyzwoicie, moc jest raczej wystarczająca (180 koni) i moment obrotowy pozwala na dobre przyspieszanie. ze względu na swoją masę i nastawioną na komfort skrzynię biegów ruszanie jest szybkie i płynne, ale sportowej jazdy da się doświadczyć dopiero powyżej 3000 obr. Jednostka trwała i dobrej klasy
5,0
Skrzynia biegów
Jak na automat z tego okresu jeździ doskonale , trudno ogłupić komputer , choć po dojściu do wprawy zdarza się zauważyć przycinki przy dynamicznej jeździe. Jednostka trwała i dość dobrze skonstruowana , przy zalecanym serwisowaniu i dobrym oleju posłuży wiele lat. Funkcja overdrive oraz eco-power cieszą oko kontrolkami , i dość dobrze się sprawdzają. Subtelna różnica w trybie eco przekłada się na odczuwalną różnicę na stacji benzynowej :)
4,0
Układ jezdny
Generalnie lubię samochody komfortowe , więc pierwszy minus za twardość zawieszenia .Jest dość twarde jak na samochód tej klasy , mimo to na niewielkich nierównościach jest jak najbardziej w porządku.Auto jest niebywale stabilne i pewne w prowadzeniu nawet powyżej 200 kmh. Muszę przyznać że zawieszenie jest trwałe , ale nie daje rady polskim drogom.. w końcu które daje..
Komfort
5,0
Widoczność
Plus za wykonanie , widoczność doskonała , da się manewrować w każdych warunkach , - niestety lekko problematyczne jest cofanie na styk , ponieważ linia zderzaka jest osadzona wysoko. Poza tym żadnych zastrzeżeń - plus za martwy punkt , zawsze da się zobaczyć samochód , albo w lusterku , albo kątem oka , przy niewielkim odchyleniu głowy :)
4,0
Ergonomia
byłoby 5 ale jest jedna wada. z tyłu jest niewiele miejsca na głowę dla pasażerów. Może japończycy są niscy .. ale nie tylko oni tym jeżdżą :) pozatym autko w porządku , wygodne drzwi i bagażnik.- brakowało trochę składanych siedzeń , ale są dostępne w europejskiej sigmie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest w porządku. Klimatyzacja działa dobrze , choć brakuje jej nieco inteligencji. denerwującą cechą jest rosienie tylnej szyby podczas wilgotnej pogody. Poza tym wszystko jak najbardziej w porządku , chłodzenie jest dobre , i utrzymywanie temperatury. choć w zimie trzeba poczekać kilka minut na pojawienie się przyjemnego ciepła w nogach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Generealnie lepiej i wygodniej niż w niejednym samochodzie za 10 razy takie pieniądze. Bardzo ładne i ergonomiczne wnętrze , niczego nie brakuje i nie ma problemów , poza oczywiście tylną kanapąi wyższymi niż 170 cm osobami.
4,0
Wyciszenie
Auto wyciszone jest dobrze , w mieście można rozmawiać nie podnosząc głosu nawet w najbardziej hałaśliwych miejscach. silnik słyszalny jest wtedy , gdy być powinien. Jest jeden mał minus, powyżej 160 km/h słychać świsty powietrza w bezramkowych szybach , ale ten mankament jestem w stanie przełknąć w zamian za ich wygląd.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Może opinia nieco kontrowersyjna ,ale muszę przyznać maksymalną notę. samochód pali mimo że obiektywnie dużo , to relatywnie w porównaniu z innymi samochodami tej klasy , bardzo mało , jest dynamiczny i komfortowy , ale kieszeni nie opróżnia. Chyba że tankujemy benzynę.. choć i w takim wypadku wypada całkiem przyzwoicie na tle podobnej konkurencji..
5,0
Stosunek jakość/cena
Całkowicie polecam , za te pieniądze nie dostanie się lepszego samochodu z tak dobrymi parametrami użytkowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie auto sienie psuje ,a nawet jeśli cokolwiek się stanie jest pomyślane tak , aby nie popsuć zabawy. - albo podróży służbowej. Bardzo solidne wykonanie i naprawdę przemyślane rozwiązania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz zepsutego alternatora , nic się nie popsuło - 50000 km bezawaryjnej jazdy. cóż - samochód ma 15 lat. Z opinii kolegów mogę powiedzieć, że samochód dowiezie na miejsce bez problemów. Jeśli miałbym wybierać ponownie kupiłbym to samo auto.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Diamante I Sedan