Dobry samochód, części drogie, ale rzadko coś się w tym samochodzie psuje. Dużo rzeczy da się naprawić samemu, kilka rozwiązań gorszych niż u konkurencji. Cena samochodu zbyt duża choć jeśli nie popsuje się po 150 tys. prawie nic oprócz części eksploatacyjnych to warto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na pojemność 1300 to jest bardzo dobrze, dynamika jest na dużym poziomie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia czasami ma problem przy wrzucaniu wstecznego, ale to czasami, skrzynia dobrze spasowana.
4,0
Układ jezdny
Sztywne zawieszenie, na polskie drogi z dziurami to na prawdę mało ciekawe rozwiązanie, ale okazuje się że się sprawdza. Zawieszenie dobrej jakości = małe koszty utrzymania.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki mogą komuś przeszkadzać, ale można się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
Wygodny samochód z niezłą dynamiką silnika.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja robi to co ma robić, ogrzewanie też. Klimatyzacja i ogrzewanie działają bez problemu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wnętrze komfortowe, w tej klasie samochodów mało który ma tak dużo miejsca. Mały bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Przy 140 km/h jest dosyć głośno, ale to nie samochód premium.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W korkach jak każdy samochód pali sporo, mega korki 8 litrów, na trasie bardzo oszczędny do 90 km poniżej 5 litrów, a ciągła jazda 140 km już 7,5-8 litra. Najmniejsze spalanie zgodnie z komputerem to 5,2 litra, ale to emerycka jazda na trasie i w mieście wolnych od korków i samochodów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie daje oceny najwyższej bo jest kilka mankamentów, ale można je zaakceptować wtedy ocena najwyższa jest jak najbardziej odpowiednia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 MIVEC 95KM 70kW
[l/100km]