silnik głośny, poniżej 3000 obr. ospały, później to rakieta, pali jak smok - w mieście krótkie trasy z automatem W trasie jest lepiej ale strasznie głośny w porównaniu z francuzami
4,0
Skrzynia biegów
dla kobiety w sam raz w mieście potrafi się zawiesić i nie można ruszyć spod świateł , ale później jest ok. w trasie lepiej niż przeciętnie
3,0
Układ jezdny
twarde zawieszenie , hałasuje, szerokie opony KUMHO myszkują na drodze, na zakrętach zamiata tyłem, po zmianie na zimowe Firestone dużo lepiej , ale za to w ogóle nie trzymają się na śniegu , nie ruszają i nie hamują, Kupiłem je razem z autem w salonie jako homologowane. Porażka.
Komfort
3,0
Widoczność
Za szerokie tyle słupki, ale auto jest kanciate więc widać gdzie się kończy
4,0
Ergonomia
niewygodna pozycja za kierownicą, kolano prawe ociera o deskę rozdzielczą, sprawę rozwiązała by osiowa regulacja kierownicy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
za głośny nawiew, parujące wnętrze, szczególnie przy 4 osobach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu akurat naprawdę super i na długość i na szerokość.
3,0
Wyciszenie
głośno ale mniej niż w dieslach, szumy powietrza , ale to kanciak do miasta.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali strasznie dużo mimo że jeżdżę delikatnie w trasie do 90km/h a on pali 7,5, może to wina automatu? Wymiana oleju za 500zł po 2 tyś. km bez przglądu to trochę za dużo.
5,0
Stosunek jakość/cena
klima , automat za 45 tyś nic taniej nie kupię,
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeszczące plastiki w środku, zimą jeszcze gorzej, słaby lakier przecierki na parkingu i już do lakiernika
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
to nowe auto nawet polonez się nie psuł na takim dystansie. Trochę się boje bo to holender a nie japończyk
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 MIVEC 95KM 70kW
[l/100km]