Gdyby nie skrzynia i pocenie skrzyni w nowym aucie, byłoby rewelacyjnie, auto godne polecenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo fajny, cichy, ekonomiczny, jak trzeba to jest czym pogonić, dosyć elastyczny, potrzebuje około 1600 obr/min i już jedzie, bardzo ekonomiczny.
3,0
Skrzynia biegów
Najgorszy element tego auta, haczy, ciężko chodzi, zestopniowanie jak w każdej benzynie, przy 100km/h 2800obr/min.
5,0
Układ jezdny
Najlepszy element tego auta, sztywno ale komfortowo, bardzo bezpiecznie, naprawdę super, świetnie chodzi w zakrętach, jak większy gokart.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedna wada, słaba widoczność po skosie, grube słupki A, przez to czasami nie widać przechodnia na pasach,.
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, wygodnie, mam 180cm i bez problemu zajmuje wygodną pozycje za kierownicą, kratki nawiewów wykluczają montaż telefonu albo navi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest OK! dobrze chłodzi, dobrze grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tak małe auto rewelacja, mały bagażnik ale bardzo ustawny
4,0
Wyciszenie
komfortowo, cicho, powyżej 130km/h już jest głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście przy ekonomicznej jeżdzie 5,8lm w trasie przy 100km/h 5,8l, przy 140km/h jazda autostradowa 7,3l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tu rewelacja za 36 tys. dobrze wyposażone nowe auto ze świetnym silnikiem ale słabiutką skrzynią.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto nowe z salonu, po 10 tys. zepsuła sie listwa od airbagu (gwarancja), po 20 tys. na przegladzie wyszła nieszczelność na skrzyni biegów,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 MIVEC 95KM 70kW
[l/100km]