Doskonałe auto dla rodziny z dwojgiem dzieci. Ekonomiczne, bezpieczne i niezawodne. Auto świetne dla 50+ dobrze się prowadzi, nie skomplikowane technicznie. Polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik głośny, ale za to żadnych przecieków. Olej \"bierze \" minimlanie.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez problemów. Drążek nie drży i nie telepie. Wsteczny bez problemów.
5,0
Układ jezdny
AQuto świetnie trzyma sie drogi. Duża podsterowność auta czyni go bezpiecznym. Zawieszenie i amortyzacja taka śednia w kierunku twardej sportowej.
Komfort
2,0
Widoczność
Boczne słupki są za szerokie co pododuje przy skretach zawężanie pola widzenia poprzez tzw. martwy punkt. Trzeba o tym wiedziec i przyzwyczaić sie do tego, że 2 razy sprawdź czy pieszy nie wchodzi na pasy przy skęcie auta w lewo.
4,0
Ergonomia
Regulacja fotela kierowcy na tej klasy auto - rewelacja plus podgrzewanie. Deska rozdzielcza plus przyciski, przełaczniki same wchodzą do rąk, wiec co do ergonomii nie ma o co się przyczepić. Wsiadanie i wysiadanie z auta jest bardzo ergonomiczne - nie pooduje wymoszonej pozycji. Fjne rozwiązanie japończyków. Rewelacja.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Do tego klima i jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic dodac nic ująć. Tylne miejsca szerokie dzieki regulacji foteli - niestety kosztem bagaznika.
3,0
Wyciszenie
Tylko silnik słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tej klasy auto przy prędkości 110 km/h wyszło mi na komputerze 4,1 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość i cena idą jak najbardziej w parze łacznie z kosztami eksploatacji oraz ceną i dostępnością części zamiennych. Plusem jest silnik o zapłonie samoczynnym Mercedesa oraz komputer pokładowy Boscha.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zawiodło dotąd.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
[l/100km]