Silnik
: 1.5l pojemności z turbo, tradycyjne w budowie i działaniu(turbo wstaje przy 2.5k rpm), z kopniakiem w plecy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Zawieszenie dość twarde, pojawiają się luzy.
4,0
Całokształt
Świetne auto dla młodego człowieka zafascynowanego motoryzacją. Łatwe modyfikacje ze znacznymi przyrostami mocy. Prowadzenie dość przeciętne. Auto jest królem do trzeciego biegu włącznie, auta z większymi mocami nie dają wówczas rady.
Konstrukcja ma trochę drobnych wad, większość usuwalnych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto z doładowaniem, seryjnie dość żwawe, po wgraniu mapy robi się mały wariat urywający przyczepność na drugim biegu.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dość słaba, 5 biegów.
4,0
Układ jezdny
Terkocze łożysko przy skrzyni, można się przyzwyczaić.
5,0
Karoseria
Auto całkiem przyzwoicie zabezpieczone.
Komfort
4,0
Widoczność
Gruby słupek A przeszkadza w mieście.
5,0
Ergonomia
Mnóstwo miejsca w środku, zwłaszcza w pierwszym rzędzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto bardzo pojemne ze względu na wysokość karoserii.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie słabe. Po modyfikacjach wydechu trzeba być przygotowanym na ból głowy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie dość rozsądne, naprawy sporadyczne, eksploatacyjne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jedno z tańszych rozsądnych rocznikowo aut mogących wykręcić niewielkim kosztem okolice 200KM.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mogą zapiec się tylne zaciski, korodują niektóre elementy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 2 lata nie miałem usterki która unieruchomiłaby auto w trasie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]