Pozytywnie zaskakujace, male niepozorne autko. Po pierwsze frajda z jazdy (generowana dzieki turbinie) po drugie mnostwo miejsca w srodku!
Wrażenia
4,0
Silnik
brak turbodziury, ale do 3tys obrotow raczej ospale, za to pozniej juz banan na twarzy :)
3,0
Skrzynia biegów
biegi dosc dlugie (co mi osobiscie odpowiada bo w jezdzie miejskiej nie trzeba co chwile wachlowac), natomiast same przelozenia lewarka moglybyc krotsze i bardziej precyzyjne. tylni lubi sobie czasem zgrzytnac (co jest standardem w tym modelu)
4,0
Układ jezdny
sztywno ale tragedii nie ma :)
Komfort
3,0
Widoczność
szyba przednia niby duza ale te nieszczesne slupki boczne rodem z minivana ograniczaja widocznosc - idzie sie do tego przyzwyczaic, natomiast nie idzie przyzwyczaic sie do parkowania tylem - niby auto krotkie ale jakos zawsze ta odleglosc w lusterkach jest przeklamana i trzeba uwazac zeby nie przytrzec
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie byc powinno, brak zastrzezen :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko chlodzi/grzeje, dmuchawa powyzej 2giego poziomu (sa 4) juz ostro halasuje na szczescie najczesciej 1-2 wystarcza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mnoooostwo miejsca w srodku, 4 osoby dorosle bez problemu sie mieszcza, a jak ktos mniejszy (dziewczyny) to i 3 z tylu beda w miare wygodnie siedziec. Hitem jest tylnia kanapa przesuwana na szynie dzieki czemu mozna latwo zwiekszyc pojemnosc bagaznika kosztem przestrzeni na nogi i na odwrot
3,0
Wyciszenie
ogolnie auto jest nawet niezle wyciszone jezeli chodzi o odglosy z zewnatrz, natomiast nadkola sa gole wiec slychac na nich piasek/kamyczki (na trasie bo w miescie raczej nie), no i tlumik w tej wersji glosno 'mruczy' takze przy wiekszych predkosciach (powyzej 120km) jazda na dluzszym dystansie moze byc nieco meczaca (pomaga podglosnienie muzyki ale i tak nam bedzie w uszach dzwieczalo pozniej ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czesci niestety nieco drozsze niz do zwyklej wersji
4,0
Stosunek jakość/cena
male miejskie cichociemne autko z mnostwem przestrzeni i 'powerem' za 15 tysiecy (srednio)? czego chciec wiecej? :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalajace sie zarowki do ktorych dostep jest przez nadkole :/
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po przekroczeniu 200tysiecy trzeba sie liczyc z koniecznoscia wymiany/regeneracji: 1) rozrusznika 2) zaciskow hamulcowych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]