Elastyczność żenująca wręcz, jak na silnik z wiatrakiem. Powiem tak: Golf 1.4 tsi 122 konie miażdży. Pod tym względem spore rozczarowanie. Na nic tu Mivec - kręcić do 6-7krpm?!
Jeśli chodzi natomiast o odgłos pracy silnika to abosulutny fenomen. Pierwszy jak dotąd silnik, którego odgłos pracy brzmi jak wydech - pierdziawa jak w lancerze Evo.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Duuuży plus. Moze to zasługa dużych obręczy i opon 205 Yokohama AVS Sport :D. Dorównuje imprezie wrx i celice GT. Wiem bo miałem. Kierowalność na 4+. Niestety utrudnione jest przekładane rąk na kierownicy - kierownicy nie da się wyregulować w poziomie.
Komfort
3,0
Widoczność
Duuuuuży minus za grube słupki A. Nic nie widać
4,0
Ergonomia
Małe autko. Ergonomia 4+.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No no. Silnik bardzo szybko się nagrzewa, klimka też wydajna. Silniki benzynowe maja mał a sprawno sc i dlatego dużo energii to ciepło
2,0
Wyciszenie
Głośne i tanio wykonczone. Aczkolwiek u mnie hałąs poteguje lekko zmodyfikowany wydeszek
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio na jeża. Średnia z roku 10l/100km. alwe odkręcam manetkę jak tylko i kiedy można hehhe
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]