Notę obniża brak hamulców tarczowych na tyle, założenia konstr. w werji 1,3 16V takowe przewidują - również dane tech. instrukcje obsługi, specyfikacje itd. Nawet sprzedawca był przekonany że na tyle są tarcze. To są niedopuszczalne praktyki stosowane przez Importera firmę MMC Car Poland
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny w kabinie w czasie przyspieszania
4,0
Skrzynia biegów
Na plus - krótki skok lewarka
3,0
Układ jezdny
Bridgestone Turanza ER30 prod. polskiej to totalny złom którego szanująca się firma nie powinna montować, a założone natychmiast wymienić. Importerze MMC Car Poland to wstyd!
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko dobrze za przednie słupki
5,0
Ergonomia
Bez uwag - dopracowana
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok - troche głośny wenylator nawiewu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Głośny silnik, łomot od kół /opony Bridgestone Turanza ER30 prod. polskiej to złom.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Nabywając pojazd renomowanej marki z tandetą /opony Bridgestone Turanza ER30 prod. polskiej/ pozbawiony hamulców tarczowych na tyle, głośnym silnikiem - powinien liczyć na zadośćuczynienie lub rekompensatę ze strony Importera Firmy MMC Car Poland. Zdecydowanie odradzam zakupu samochodu COLT CZ3 1300cm3 Inform.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wykończenie i materiały bez uwag, w kabinie szaro i smutno
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]