cz3: sympatyczne, nietuzinkowe auto, dość mocny silnik jak na 1100, oszczędny, ergonomia na wysokim poziomie, dobre i ładne matriały - brak odczucia taniochy (za wyjątkiem 2 pierduł), mały bagażnik (ale to auto 3 drzwiowe do jazdy z partnerką/em a nie na wyprawy z rodzinką)
Wrażenia
4,0
Silnik
dobra kultura pracy, silnik wymaga krecenia ponad 3,5tys - wtedy b. chętnie przyśpieszał
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą lekko i wyczuwalnie
5,0
Układ jezdny
bardzo dobra kontrola nad samochodem, manewry pewne i bez przykrych niespodzianek, dobre poczucie kontaktu ukł. kierowniczego z jezdnią, zawiszenie twarde ale dzięki temu pewniej się prowadzi
Komfort
4,0
Widoczność
ogromna szyba przednia to plus, największy minus to słupki przed przednimi drzwiami - zasłaniają widok i łatwo potrącić pieszego na przejsciu przy skręcaniu w przecznicę
5,0
Ergonomia
wsiadasz i jedziesz, z przodu wszystko skrojone na miarę
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie ok, z ogromnej przedniej szyby trudno szybko pozbyć się pary w zimie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu rewelacja, z tyłu też jest dość dużo miejsca na nogi i głowę; podróz w 5kę raczej męcząca
3,0
Wyciszenie
1100 - głośny silnik, reszta tj. halas opon i szumu powietrza akceptowalny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 7-8l, trasa 5-6l: w trasie trzeba się bardzo starać aby wyszło ponad 6/100km; przeglądów i awarii nie mialem
4,0
Stosunek jakość/cena
biorąc pod uwagę tzw. markę i wyposażenie to auto jest warte swojej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 denerwujące pierduły: w zimie pojedyńcze trzaski plastiku deski rozdzielczej na wiekszych miejskich nierównościach; z tyłu trzaskopiski zawiasów lub innego cholerstwa mocującego tylną kanapę do podłogi