Silnik
: Ma moc, moment obrotowy i przy niedużej masie to prawdziwy ścigant. Spalanie zależy od stylu jazdy.
5,0
Całokształt
Mały z zewnątrz, ze sportowym duchem,
niezawodny, w środku lużniutko, super skrzynka i zawieszenie. Pełne wyposażenie, ekonomiczny, bo nie ma zadnych dodatkowych kosztów na naprawy. Opel to przy nim to wóz drabiniasty z XIX w.
Wrażenia
5,0
Silnik
ABSOLUTNA REWELACJA. Bardzo dynamiczny ale tez elastyczny w trasie.
5,0
Skrzynia biegów
Nie wiem czy można lepiej, precyzyjna, krótka, sportowa
5,0
Układ jezdny
Przejechałem nim wszerz przez całe Alpy
Raz w lecie i raz zimą. Żadne zakręty i serpentyny nie były w "misku" grożne. Bardzo stabilny i bardzo komfortowy. Corsą chyba w zimie bym sie nie odważył.
Komfort
5,0
Widoczność
Do tyłu czy do przodu bez najmniejszych uwag. Na boki równiez świetnie.
5,0
Ergonomia
Logicznie, mądrze i wszystko działa - czyli odwrotnie niz w opelku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ręczna klima znakomita. Nabijam ja raz na 2 lata. Grzeje sie już po 2-3 minutach od startu. Jesienią troszkę paruja tylne boczne ale osuszam je przez 2 minuty klimką.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na swoja klasę - z przodu rewelka a i z tyłu 2 osoby jadą wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Od 4500 obr słychać zdrowy sportowy dżwięk. Ja go lubię i już.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie da nim się wolno jeżdzić więc troszkę spala ale ja się na to godzę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ściągnąłem za 6 tys. euro z Belgii i nie żałuję ani eurocenta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
7 letnie autko a trzyma się jakby miało rok, półtora.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nawet fabryczne łączniki stabilizatora są jeszcze O.K. Reszta bez zarzutów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V GLS 103KM 76kW
[l/100km]