rzadko zdarza się kupować taki sam model jak się sprzedało ale coś w tym jest. ten model łączy nietuzinkowy kształt z osiągami i bardzo bogate jak na ten segment ,- wyposarzenie.(poza skórą jest wszystko co potrzeba z rzeczy istotnych) niezawodność wręcz przykładowa.poza urwaną linką od otwierania bagażnika nic nie zepsułem. Największa wada tego modelu to...BRAK ICH NA RYNKU.
Wrażenia
5,0
Silnik
140 KM z poj. 1800 to chyba w tamtych latach niezły wynik bez uszczerbku na przebiegu
4,0
Skrzynia biegów
generalnie dobrze ale w modelu GTI słabym punktem jest sworzeń satelitów i jego osadzenie w koszu
5,0
Układ jezdny
przy tym rozstawie i seryjnym zawieszeniu z możliwością regulacji przodu i tyłu - perfekcja
Komfort
4,0
Widoczność
nie zauważyłem mankamentów może dlatego że fotel regulowany jest w pionie a kierownica również
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu może poza włącznikiem tylnej wycieraczki ale to rzadko używane urządzenie :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic dodać szczególnie w wersji z klimą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
standard. dużo z przodu ,przeciętnie z tyłu
4,0
Wyciszenie
jak na te wersję jest dostatecznie cicho ale nie każdy to lubi ;-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
140 Km nie bierze się z powietrza a większośc zależy od rodzaju buta (ciapy kontra buty zimowe). co to są naprawy w czymś co w kodzie ma pierwszą literę " J " ?
4,0
Stosunek jakość/cena
nic dodać
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szybko zużywam klocki hamulcowe ,wyginam tarcze hamulcowe, i brudzę przód pojazdu owadami
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
200 000 km i...łożyska w kołach i wymiana seryjnych amorków