Za caloksztalt 4+. Lubie jego wyglad i to ze jest przewidywalny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocno slyszalna praca silnika od 5000 obrotow robi sie naprawde glosno.
Elastycznosc napewno powyzej przecietnej ale trzeba redukowac do trzeciego biegu jesli ma byc ostro.
3,0
Skrzynia biegów
Poszly synchornizatory czy cos w tym stylu (nie jestem mechanikiem) w kazdym badz razie da sie jezdzic ale trojka jakos troche haczy, koszt naprawy b. wysoki.
3,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie z poczatku lat 90-tych, OK dla GTI ale zupelnie nie na dzisiejsze czasy, niski komfort.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam wiekszych zastrzezen co do widocznosci, po prostu dobrze.
4,0
Ergonomia
Tu jest dobrze, bez zastrzezen.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Glosny nawiew na 3 biegu i wyzej. Klima. Ogrzewanie OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 188 i z przodu nigdy nie narzekalem na przestrzen z tylu bym nie wytrzymal. Twarde siedzenie z tylu za to fotele z przodu dobre.
3,0
Wyciszenie
Glosno a dzwiek slinika to napewno nie Subaru...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak sie postaram to spale w miescie 7l/100km. W trasie jak sie bardzo spieszylem to wychodzilo 11l/100km, bez pospiechu 7l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena/jakosc tak samo 4+. Na pewno kupilbym drugi raz.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie psuje sie bez powodu to zaleta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zanotowalem powaznej usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 GTi 140KM 103kW
[l/100km]