DOSKONAŁY ZARÓWNO DLA KOBIETY JAK I MĘŻCZYZNY LUBIĄCYCH DYNAMICZNĄ JAZDE. SĄ ONE DOŚĆ BOGATO WYPOSAŻONE. POLECAM MOCNIEJSZĄ WERSJĘ Z SILNIKIEM 1.6 GLXi 16V Z AUTOMATEM JAZDA SPRAWI NAPRAWDĘ DUŻĄ FRAJDĘ
Wrażenia
5,0
Silnik
BARDZO WYSOKA KULTURA PRACY ZBIERA SIĘ JAK RAKIETA. UWIELBIAM JAK DRESY SZCZELAJĄ KARPIA W SWOICH BMW VW ITP... KIEDY RUSZAMY SPOD ŚWIATEŁ WIDZĄ TYLKO ZGRABNĄ DUPCIE MIŚKA. PRZY TYM JEST NAPRAWDĘ CICHUTKI CZASEM MA SIĘ WRAŻENIE ŻE ZGASŁ
5,0
Skrzynia biegów
MAM AUTOMATA NIGDY NIE PRZYPUSZCZAŁEM ŻE BĘDĘ ZWOLENNIKIEM DO CZASU KIEDY NIE WSIADŁEM DO MIŚKA. OSIĄGI NIE ODBIEGAJĄ OD MANUALA JAK DOBRZE WCIŚNIESZ GAZ TO BEZ ZMIANY TRYBU SKRZYNI NA SPORT KRĘCI DO 7000TYŚ OBR/MIN. WCISKA W FOTEL
4,0
Układ jezdny
POSIADAM WERSJĘ GLXi ZAWIESZENIE TO KOMPROMIS MIĘDZY SPORTEM A WYGODĄ PRZYKLEJA SIĘ DO DROGI NA CIASNYCH ZAKRĘTACH I ŚWIETNIE TŁUMI NIERÓWNOŚCI NASZYCH DRÓG. JEDYNA WADA TO MAŁY PROMIEŃ ZAWRACANIA
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA AUTOMATA I SILNIK 1.6 APETYT MA BARDZO UMIARKOWANY NAWET PO MIEŚCIE
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
MAM GO PONAD ROK I WYMIENIŁEM JEDNĄ ŻARÓWKĘ. OPINIA O NIEZAWODNOŚCI JAPOŃCÓW POTWIERDZA SIĘ
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
[l/100km]