Jestem niesamowicie zaskoczony tym autem. Naprawdę dobrze wygląda, jest dość rzadko spotykane, ergonomia i niezawodność na 5-kę a do tego ma silnik, który wpędza w kompleksy posiadaczy wozów z dużo większymi motorami.
Wrażenia
5,0
Silnik
Typowy "japończyk" lubiący wysokie obroty, dość ciekawy dźwięk. Nieźle ciągnie od 4000 rpm, najciekawiej jest w przedziale 5000rpm-6500 rpm :) Auto jest niesamowicie zrywne, przez pierwszy tydzień po kupnie nie mogłem wyjść z podziwu, z jaką lekkością przyśpiesza ten model!
4,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów to prawdziwa przyjemność, skoki dźwigni są niewiarygodnie krótkie. Czasem mam problemy z wrzuceniem 1-ki ale wystarczy puścić i jeszcze raz wcisnąć sprzęgło i wchodzi jak po maśle :)
4,0
Układ jezdny
Model GLXi jest twardy - komfort jazdy na tym cierpi ale auto świetnie trzyma się drogi. Mnie to odpowiada.
Komfort
4,0
Widoczność
Praktycznie żadnych zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Wszystko idealnie pod ręką (poza włącznikiem wycieraczki tylnej szyby ale z tego i tak rzadko się korzysta)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie jest to co prawda Volvo, którym wcześniej jeździłem (ten to robił saunę w środku) ale brak zastrzeżeń. Zobaczymy zimą ;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Używamy tego auta we 2-kę więc wszystko gra.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej ale nie jest źle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam go krótko więc na temat awaryjności czy cen napraw nic nie powiem ale z cenników części wynika, że nie ma tragedii. Owszem, jest trochę drożej niż u niemieckiej czy francuskiej konkurencji ale za jakość się płaci :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za swój zadbany egzemplarz z niezłym wyposażeniem seryjnym i paroma atrakcyjnymi dodatkami dałem 8k PLN. Dziś wiem, że nie znalazłbym lepszego auta za takie pieniądze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go krótko - zero zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.W.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
[l/100km]