Silnik
: Nie spodziewałem się tak małego spalania przy takich osiągach. Majstersztyk!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Jak w każdych japońcach... Uwaga na rudą. szczególnie nadkola i podszybie.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
BArdzo elastyczna, mocna i ekonomiczna jednostka. Na 5 można śmiało przyśpieszać od 50 km/h. Nieraz przez pomyłke ruszałem z trójki i nie gasł ;p. Na wolnych obrotach prawie niesłyszalny.
3,0
Skrzynia biegów
Przydałaby się szóstka. Lewarek pracuje bardzo precyzyjnie jak na te lata. Wsteczny nieraz lubi niewskoczyć, ale to chyba w każdym japońcu z tamtych lat. Ogólnie 4+
5,0
Układ jezdny
Bardzo czuły i precyzyjny. Czuć co sie dzieje z każdym kołem. Dość twardy ale w miare wysoko zawieszony wiec jeżdzi sie super. Zero przechylów nadwozia nawet przy większych prędkościach. Jak dla mnie bomba. Tani w naprawie.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie moglo by być wydajniejsze, ale nie ma co narzekac.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu wysokie osoby nie mają zbyt wiele miejsca. Ale W 4 osoby można komfortowo podróżować.
4,0
Wyciszenie
Nigdy nie jeździlem tak małym autem z takim dobrym wyciszeniem. Słowo!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie
Trasa
90 km/h 5l.
160 km/h 7.5/8l.
Miasto 6/10l (zależy od stylu jazdy)
Nigdy nie spalił mi wiecej niż 12l. W tej cenie nie znajdziemy nic równie szybkiego i ekonomicznego. Gwarantuje!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żaróweczki oświetlenia deski rozdzielczej lubią paść. Radzę również zadbać o mechanizmy elektrycznych szyb.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padl mi aparat zapłonowy (koszt 270zl 30 zł regulacja). Poza tym nigdy mnie nie zawiodl a jeżdże dużo i szybko ;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GLXi 16V 113KM 83kW
[l/100km]