Silnik
: cieknąca olej spod głowicy, pomogło przeczyszczenie odmy i nowe szpilki
Zawieszenie
: wymiana tylnych amortyzatorów
Przeniesienie napędu
: wymiana sprzęgła
4,0
Całokształt
jak na pierwsze auto świetne, wspaniałe przyśpieszenie, jednak z większym silnikiem jest dużo lepsze, a spalanie prawie takie samo
Wrażenia
4,0
Silnik
powyżej 3000 obrotów przyśpieszenie jest zadowalające, jednak przy takich obrotach potrafi spalić trochę więcej. silnik zbiera się ładnie nawet od 1500 obrotów
4,0
Skrzynia biegów
denerwuje mnie krótkie przełożenie, w mieście trzeba wachlować biegami, ale dla innych to może być plus, auto przyśpiesza już od 1500 obrótów bez żadnych szarpnięć
5,0
Układ jezdny
na łukach nawet do 90 stopni, nie straszna mu szybsza jazda, trzeba mieć tylko lepsze opony :)
Komfort
4,0
Widoczność
trochę się pojeździ i już odruchowo się wie którędy patrzeć żeby zobaczyć wszystko :)
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, dużym plusem jest krótki skok drążka skrzyni biegów, jednak minusem jest podłokietnik, usytuowany tak, że nie da się z niego korzystać :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
polecam model z klimatyzacją, szybko się nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu wystarczająco, z tyłu nie wiem, ostatnio zrobiłem 1000km w 4 osoby i pasażerowie bardzo nie narzekali
3,0
Wyciszenie
mogło by być lepiej, przy obrotach 3000-4000 jest trochę głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do 5l trasie można zejść bez problemu
5,0
Stosunek jakość/cena
zależy za ile kupisz
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nie spostrzegłem jakichś usterek , może po za klapką podłokietnika, ale trochę inwencji i jest zrobiony doskonale
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
chodzą legendy o padającej uszczelce pod głowicą, owszem może to i prawda, może i mnie to spotkało, musiałem wymieniać, jednak z biegiem czasu stwierdzam że to chyba odma, wystarczy przeczyścić i uszczelka nie będzie musiała przepuszczać
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
[l/100km]