Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Colt III

Thomas7819, 14 lat temu
Silnik 1.8 GTi 16V KAT 136KM 100kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 224 tys. km
Mitsubishi Colt III 1.8 GTi 16V KAT 136KM 100kW 1990-1992 - Oceń swoje auto
4,23
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Nie mialem nigdy lepszego ukladu hamulcowego. Bardzo silne i skuteczne hamulce. Nic nie trzeba bylo z nimi robic oprocz wymiany klockow. Przeglad zawsze przechodzily bez problemu bez zadnej roznicy pomiedzy stronami. Silnik tez byl bardzo dobry. Wkrecal sie jak szalony i pracowal niezwykle rowno i cicho.
4,0
Całokształt
Bardzo solidny, bezawaryjny samochod. Bardzo dobre blachy, zero korozji. Bardzo dobre wyposazenie na tle niemieckiej konkurencji (elektryczne szyby, elektr. szyberdach w 2 pozycjach, wspomaganie, ABS)
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy bez zadnych wibracji (balansery robia swoje). Bardzo silny i szybko wkrecajacy sie na obroty. Wysoka kultura pracy. Nowoczesny z rodziny pierwszych Lancerow EVO i Eclipsow. Tylko o pojemnosci 1.8 i bez turbo.
4,0
Skrzynia biegów
Calkiem niezla, aczkolwiek nie byla oszczedzana przez porzednich wlascicieli, co objawialo sie czasami zgrzytnieciem synchronizatora przy redukcji do 2 i 1 biegu. Przy przyspieszaniu natomiast biegi wchodzily dobrze i precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Nic do zarzucenia. Auto trzymalo sie drogi bardzo dobrze. I do tego komfortowe. Mogloby byc ciut sztywniejsze.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widocznosc zarowno do przodu jak i tylu. Po rzyciemnieniu szyb troche gorzej z tylem zwlaszcza w nocy.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reka. Bardzo wygodnie i do tego podlokietnik w tej klasie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonala. Szybko nagrzewal sie w zimie, a i wlecie nie bylo probemu mimo, ze nie bylo klimatzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na te klase bardzo przestronnie zwlaszcza z przodu. Rok 90 i japonczyk a juz zastosowali ulatwione odchylanie przedniego fotela pasazera zeby mozna bylo zasiasc z tylu.
4,0
Wyciszenie
Perfekcyjnie w porownaniu do golfa czy kadeta,astry z tego samego okresu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu niestety nie moge sie wypowiedziec bo moj silnik zostal uszkodzony przy wymianie paska rozrzadu i nigdy juz nie pracowal tak wspaniale jak przedtem. Niestety specjalisci od Audi, VW nie powinni tykac czegos co ich przerasta.
5,0
Stosunek jakość/cena
Lepiej byc nie moze. W pelni wyposazone auto za bardzo male pieniadze. Za Golfa o rok starszego golego bez niczego trzeba bylo zaplacic 5-6 tys. wiecej (tylko dlatego ze niemiecki VW Golf)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie psulo. Jedynie klocki, olej i od czasu do czasu koncowka drazka lub lacznik stabilizatora.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko dobrze oprocz niefortunnej wymiany paska rozrzadu przy ktorej zapomnieli wymienic paska walkow wyrownowazajacych (balanserow) ktory sie zerwal i przestawil pasek rozrzadu. Wina mechanikow. Wymienilem sprzeglo i lozyska tylnych kol. Tylne amortzatory i przednie tarcze hamulcowe (tylne byly w porzadku).

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 GTi 16V KAT 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Colt III