Karoseria
: Doskonale zabezpieczona przed korozjakaroseria. Niezawodnosc
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Sterownik silnika
4,0
Całokształt
Gdyby nie ten sterownik silnika to byloby 5.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik zrywny, ekonomiczny i trwały.Zdarzaja sie -czesto usterki sterownika silnika. I to wlasciwie jest jedyna wada tego auta.
4,0
Skrzynia biegów
Automat z overdrivem i trybem pracy sportowej.Zmiany biegow niezauwazalne. Dobiera biegi idealnie bez szarpniec.Troche wiecej pali ale naprawde jadac wersja z automatem ma sie poczucie duzo wiekszego komfortu i pod gazem jest ten power, jak trzeba.
4,0
Układ jezdny
Bez zastrzezen
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonala
5,0
Ergonomia
W kazdym japonczuku z lay 90-tycj jest wlasciwie idealna. Porzadne trzymajace na boki siedzenia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tylko dobrze bo w porownaniu z moim poprzednia Primera 92 dmuchawa nie jest tak wydajna a i silnik nagrzewa sie minimalnie duzej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Odpowiednio do wielkosci auta
5,0
Wyciszenie
Wersja automatyczna z oryginalnymi tlumikami jest bardzo dobrze wyciszona i komfort jazdy jest bajka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosownie do wielkosci silnika i zastosowanej skrzyni. Choc myslalem ze bedzie lepiej. Nie zalozylem gazu. Mam nadzieje to zrobic. Mysle ze bedzie warto
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy japonczyk z tych lat za te pieniadze. Civic na wtrysku moze tez sa niezle ale trudno jest znalezc w przyzwoitym stanie a i cena nie ta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pod tym wzgledem bezusterkowe
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo czeste awarie sterownika silnika. Poza tym aparatu zaplonowego
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 KAT 90KM 66kW
[l/100km]