Daję jednak 5, choć denerwuje mnie tylko elektroniczny gaźnik. Trudno się go reguluje i lubi się czasem zadławić na zimnym silniku. Taki już urok. Gdyby to był 1.3i 12v lub 1.5 12v wtedy całe 5 zasłużenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Lubi utrzymywanie obrotów na poziomie nie niższym niż 2500 rpm. Tylko 4 punkty za to, że nie jest na wtrysku i troszkę wolno reaguje na gaz poniżej 2500rpm. Ale chodzi o niebo lepiej niż konkurencja o tych parametrach silnika!
5,0
Skrzynia biegów
Miód, pyk - pyk, pyk - pyk...
5,0
Układ jezdny
Ja lubię twarde zawieszenie i takie właśnie jest w tym samochodzie. Seroki rozstaw kół do tego rewelacyjnie sprawdza się w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
NIe wiem co tu napisać (?) Jak w każdym samochodzie... są szyby, lusterka... :)
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podoba mi się wt w większości japończyków, że jest dodakowe wypuszczenie nawiewu na kolana dla kierowcy i pasażera :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na swoje gabaryty jest bardzo dużo miejsca. Więcej miejsca z przodu niż w Vectrze A i Audi B3/4. Z tyłu nie ma rewelacji, ale nie jest źle (z resztą taki samochód jest dla 2 osób, to nie limuzyna).
3,0
Wyciszenie
Tutaj mi trochę przeszkadza głośność silnika między 90 a 130. Powyżej tylko szum.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa umiarkowane. W trybie mieszanym do 7-8 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupić go można za grosze i po dodaniu niewielkich pieniędzy można mieć jeszcze samochód na lata. Włożyłem od razu gaz i przejechałem samochodem ponad 30 tys km. Silnik sprawuje się bardzo dobrze. Spala średnio 8 litrów, 8,5 litra w zimie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze się może coś skiepścić, bo samochód ma swoje lata. Jak na razie nie mam problemów z detalami. Nie działa tylko zapalniczka :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mam powodów do narzekania. Po sprowadzeniu z Holandii wymieniłem Amory z przodu (235 000 km) i komplet sprzęgła (245 000 km). Wszystko było jeszcze oryginalne :) Musiałem też wymienić pasek rozrządu (to standard), filtry, płyny, kable zapłonowe + świece NGK :) W tej chwili samochód nie wymaga dokładania ani grosza.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 69KM 51kW
[l/100km]