NO MORE LPG! Zniszczyłem samochód instalując gaz. Bardzo żałuję ale remont silnika się już nie opłaca. Oczywiście ponownie kupię Colta tylko bez instalcji gazowej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Trochę za słaby, trochę za dużo pali, po instalacji LPG jeszcze słabszy :-(
4,0
Skrzynia biegów
"tylko" 4 bo jest tylko 4- biegowa ale pracuje super.
4,0
Układ jezdny
Trochę podskakuje ale rewelacyjnie się trzyma w zakrętach przy szybkiej jeżdzie - a to najważniejsze
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodać, nic ująć
4,0
Ergonomia
Poprawiłbym to i owo ale ogólnie jest dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą bardzo szybko się nagrzewa (jedyny pozytywny aspekt małego silnika), latem wydajny nawiew plus uchylne tylne szyby i klima nie potrzebna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 192 cm i nie narzekam, aczkolwiek z tyłu nie jeżdżę
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie dobre, tyle,że już teraz niewystarczające (silnik rzęzi po roku jazdy na gazie)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyny palił dużo jak na 1.2-ok 8l/100km. ale warsztat odwiedzał średnio raz w roku; założenie gazu tylko chwilowo obniżyło koszty eksploatacji potem zaczęły się częstsze wizyty w warsztacie (zawory,głowica), obecnie połyka litr oleju na każde 1000 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny umiarkowane - za bardzo solidne auta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chyba coś było, ale takie drobiazgi, że nie pamiętam
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelniacz wałka rozrz. - przed LPG; głowica, zawory, pierścienie, panewki, nawet gażnik - po instalacji LPG