Elastyczny,obroty stałe,ale od poczatku
na 98Pb jezdzi,raz na 15000 km dodaje
1 op.cleanera do wtrysku i ani razu nie trzeba było przeczyszczac przepustnicy.
Silnik ten(GDI) jest niezawodny,pod warunkiem,dobry olej i b.dobra benzyna
(najlepiej bezsiarkowa-sprawdziłem w Niemczech)
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dobrane idealnie
4,0
Układ jezdny
Głośne na poprzecznych nierównościach,
w zakręty wchodzi idealnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu niespecjalne,ale nadrabia duzymi lusterkami
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,nie trzeba czytac instrukcji
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic,zadnych zapachów mimo,ze
jeszcze nie był ani razu myty filtr.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wchodzenie w porównaniu do obecnych
samochodów mniej wygodne,bo samochód jest wyjątkowo niski.
4,0
Wyciszenie
Głosne na wertepach,na autostradzie
powyzej 130 szum opon słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma osczedniejszego silnika o tej mocy,po warunkiem,że wie się jak osczednie jezdzic
4,0
Stosunek jakość/cena
W 1998 było drogo,bo zapłaciłem 81900,ale nie żałuje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd 3 zarówki,(oprócz oczywiscie normalnych wymian eksploatacyjnych),
gumy łączników stabilizatorów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]