Myslalem w porownaniu do mocniejszej o 11km (136km) hondy CArisma GDI bedzie slabsza ale nic z tych rzeczy, samochod w inny sposob oddaje swoja moc-bardziej miekko a powyzej 4000obr/min juz czuc ze to prawdziwy japonczyk. Szybko wkreca sie na obroty jest dynamiczny i oszczedny. Ze stoperem w reku przyspiesza o jakies pol sekundy lepiej do 100km/h niz Accord VI 1,8. Bardzo przyjemne autko. Pierwsza stowa przy odpowiednim kreceniu (nie bezmyslnym) juz po ok 9,7sekundy. Silinik zupelnie bezawaryjny. Nie bierze oleju. Jedyna wada (sluchowa bardziej ale czy ja wiem czy az tak przeszkadza) a raczej cecha charakterystyczna silnika GDI to to, ze on sobie lubi czasem pocykac. Ale ten typ tak ma.
5,0
Skrzynia biegów
krotko i przyjemnie:D
5,0
Układ jezdny
raczej twardy ale mozna za to poszalec po zakretach, bardzo dobre czule wspomaganie!
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Okolice 8-9 litrow przy dynamicznej jezdzie w miescie. Wiecej mi nie pali. Przebieg na baku ponad 1000km przy umiarkowanej jezdzie. Prawie jak diesel.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, tyle lat na karku a dalej wszystko pracuje jak w nowym samochodzie!!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]