Inne
: Wszystko mnie pozytywnie zaskoczylo w tym samochodzie. Na pewno juz nie zmienie Japonczyka na zadne inne auto z inneho kontynentu.
5,0
Całokształt
Polecam goraco ten samochodzik klasy sredniej. Wszystko juz chyba opisalem wiec sie nie bede powtarzal...
Wart kazdych pieniazkow
Wrażenia
5,0
Silnik
GDI swietny silniczek polecam kazdemu. Bardzo dynamiczna a zarazem oszczedna jednostka napedowa. Elastycznosc na poziomie silnikow 2litrowych. Ogolnie najwyzsza nota
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna z krotkimi przelozeniami
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze sie prowadzi, nie sprawia klopotow ani zadnych niespodzianek. Twarda charakterystyka. Swietna kontrola w szybkich zakretach.
Komfort
4,0
Widoczność
nie mam z tym problemow. Ale nie ktorym moze przeszkadzac tyl wersji liftback
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie powinno byc. Czyli pod reka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimka grzeje gdy trzeba i chlodzi gdy upal. Bez najmniejszych zastrzezen
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo duzo. Fotele bardzo wygodne ze swietnym podparciem bocznym. Sporo miejsca na nogi oraz ramiona (miedzy kierowca a pasazerem). Bardzo dobra regulacja foteli (praktycznie we wszystkich kierunkach)
5,0
Wyciszenie
Przy kazdej predkosci mozna rozmawiac bez podnoszenia glosu. Wyciszenie bardzo dobre i skuteczne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na najwyzszym poziomie. 7-9 w miescie poza misatem duuuuzo nizej mi sie udalo zejsc do 4,6
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart kazdych pieniazkow jakie za niego zaplacilem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawdziwy Japonczyk. Nic poza laniem paliwka i plynu do spryskiwaczy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Prawdziwy Japonczyk. Nic poza laniem paliwka i plynu do spryskiwaczy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]