Silnik pracuje bardzo dobrze, równiuteńko, żadnych problemów zarówno na benzynie jak i LPG.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, jedyny mankament to wycierające się tulejki, przez co łatwo pomylić pierwszy ze wstecznym. Kwestia przyzwyczajenia
4,0
Układ jezdny
Trochę nosi w koleinach, ale myślę że to wina raczej gabarytów niż jakichś wad w konstrukcji zawieszenia. W zakrętach trzyma się bardzo dobrze
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bez zarzutu. Troszkę zbyt wysoki tył, ale cofam na lusterka i to mi nie przeszkadza
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze. Wszystko pod ręką, bardzo ładna kosola środkowa, wygodne fotele.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez żadnych zastrzeżeń. Grzeje berdzo dobrze i szybko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla pasażeraa nie testowałem :). Jak dla kierowcy (mam 175 cm) miejsca jest akurat, nie można narzekać. Ja wspomniałem wygodne fotele, nie odczuwa się uciążliwości przy długich trasach
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach (rzędu 130km/h), rzeczywiście może jest troszkę zbyt dużo szumu, ale spokojnie da się to znieść. Głowa nie boli...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie średnie LPG 7,5 - 8 litrów. Żaden mój dotychczasowy samochód tak mało nie palił (a miałem ich ponad 30). Spalanie można uznać za bardzo dobre. Ceny napraw poza ASO standardowe, części trochę droższe niż do konkurencji, pewnie przez to że carisma nie jest autem tak popularnym i brak do niej zamienników
5,0
Stosunek jakość/cena
Ponieważ nie są to auta popularne, ich cena też nie jest zbyt wysoka. Za przyzwoite pieniądze mamy naprawdę bardzo dobry samochód (pod warunkiem że nie jest zajeżdżony)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechałem carismą 24 tysiące kilometrów w 4 miesiące. Żadnych usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]