LADNY SAMOCHODZIK ZEBY BUL JAPONSKI (PRUCZ NAZWY) OD POCZATKU DO KONCA PRODUKOWANY W HOLANDI NA FRANCUSKIEJ SKRZYNI, PODLODZE NIE UDANEGO VOLWO, POZOSTALE PODSESPOLY MADE IN EUROPEN
Wrażenia
3,0
Silnik
PRZESTARZALA TECHNOLOGIA, GLOSNY ZAWORY TRZEBA USTAWEIAC CO 20 TYS. KM PRZY WYMIANIE ROZZADU USZCZELNIAC CO SIE DA BO TO WYJDZIE W PRANIU
3,0
Skrzynia biegów
KIEPSKO,BO TO FRANCUSKA CIAGLE KLOPOTY ZE WSTECZNYM I DWOJKA WIEM O CO CHODZ ALE ILE MOZNA TO RAZY ROBIC
3,0
Układ jezdny
NA AUTOSTRADZIE NA PROSTEJ DOBRY...
Komfort
4,0
Widoczność
MOZE BYC
3,0
Ergonomia
DA SIE PRZEZYC
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ZIMA NIM SILNIK NIE ROZGRZEJE SIE DO TEM. ROBOCZEJ JAK W LODOWIE JAK JES KIMA ,LATEM OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MOZE BYC ,TYL DLA SKROMNYCH
3,0
Wyciszenie
PRZY 160 KM. JAK NA LOTNISKU.. JAK ZIMNY NA SSANIU JAK OBOK LOTNISKA...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZALEZY OD STYLU JAZDY I GDZIE SIE JEZDZI
3,0
Stosunek jakość/cena
SAMOCHOD ISCIE EUROPEJSKI, SERWIS I CENY BARBARZYNSKO JAPONSKIE
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIE SPOSOB ICH WYMIENIS PO 5CIU. LATACH
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
USZCZELKA POD GLOWISA 150 TYS. KM. POSZLA, SPRZEGLO Z TULEJA, POMPA PALIWA , WTRYSKIWACZE, PRZEGUBY WEWNETRZNY I ZEWNETRZNY NIE WSPOMNE O INNYCH
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 100KM 74kW
[l/100km]