Autko mam od 10 lat, przy zakupie jego wartość była w okolicach 70tyś zł, niestety aktualna jego wartość to 10% ceny zakupu, dlatego to świetna okazja dla potencjalnych nabywców. Jednym słowem carisma jest nie do zajechania 220tyś, sprzęgło turbina oryginalne zawieszenie w połowie oryginalne. Dokładny opis poniżej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewlacyjny moc może nie wielka 102km ale duży moment obrotowy na kołach przy niewielkiej masie daje na prawde duże pole do popisu na trasie, na 5 biegu od 3tyś obrotów od 140 do 190 idzie lepiej niż od 100-140, przy spalaniu 7-8l/100km, dla mnie rewelacja
4,0
Skrzynia biegów
do 150000 była idealna potem należy wymienić plastikowe elementy koszt 100zł i znowu jest perfekt
4,0
Układ jezdny
Niestety na dziurach rewelacji nie ma, ale na płaskich nawierzchniach jest bardzo ale to bardzo dobrze, oczywiście przy odpowiednim ogumieniu, na wyższym profilu buja, ale na 195/50 dunlopa nie czuć przechyłów
Komfort
4,0
Widoczność
całkiem przyzwoicie
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawet w zimie ciepłe powietrze leci po 2km
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na gabaryty 445cm sporo miejsca, dużo więcej miejsca niż w octavi I czy toledo
4,0
Wyciszenie
po latach silnik już troche słychać, ale i tak jest bardzo przyzwoicie do 150km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
autko spore, marka japońska, diesel, a koszty utrzymania na poziomie fiata punto
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze a nawet ciut większe nie ma nic lepszego na rynku
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo rzadko coś się wydarzy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze nigdy nie stanął na trasie,
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 DID 102KM 75kW
[l/100km]