Slowo do "Misia", najbardziej japonczykiem jest Carisma z silnikiem GDI bo i silnik i skrzynia biegow oraz osprzet jest produkcji Japonskiej. Zadna europa, zadne licencje. Projekt samochodu i wnetrza rowniez jest japonski. A po lifcie bardzo duzo poprawek, unowoczesnien jest wlasnie made in Japan.
Wiec z GDI nie masz racji. Dla porownaia Toyota, Honda czy Nissan(silnik dci itp) tez robia auta w europie i wcale nie robi z nich to samochodow bardziej usterkowych czy europejskich.
Wracajac Rewelacja pod kazdym wzgledem.Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonaly bardzo dynamiczny, elastyczny oraz oszczedny japonski silnik GDI z bezposrednim wtryskiem benzyny.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjnai krotka.
5,0
Układ jezdny
Pewny, twardy i doskonale trzymajacy w szybkich zakretach.
Komfort
5,0
Widoczność
Super.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka. Japonska prostota.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzezen.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca. Czlowiek od razu po zajeciu miejsca czuje sie jak u siebie.
5,0
Wyciszenie
Doskonale. Cisz nie zaleznie od predkosci obrotowej silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8-10 w miescie.
5,0
Stosunek jakość/cena
maximum.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Japonczyk...tylko paliwko i przeglady.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Japonczyk-paliwo, przeglady i jazda. Kompletnie Nic (tfu, tfu).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]