Gdy po roku użytkowania zablokowały mi sie hamulce i zeby nie stać w nocy w lesie jadąc spałiłem tarcze. Serwis powiedzał że hamulce są w porządku i że to moja wina. Ledwo wykłociłem sie na gwarancji o wymianę uszczelniaczy przy przegóbach.Po czterech latach wyrobił sie kluczyk a na klapie z tyłu wylazł burchel rdzy. W tym czsie padło ogrzewanie które zresztą znowu nie działa jak powinno.Przegrzał sie silnik bo zatarł sie silnik wentylatora chłodnicy, wtedy w warszawie przegrzałem silnik.Serwis wymienił na gwarancji wentylator. Ale znowu sie zatarł. W tym samochodzie można wymieniać tylko same minusy. I to nie wszystkie awarie które wystąpiły na przełomie pieciu lat.Silniki GDI to przereklamowany szajs-dosyć niskie spalanie rekompensowane usterkami.
Wiele czytałem złych opini o Carismie GDi to fakt samochód nijaki w wyglądzie silnik awaryjny i przeceniony przez niektórych-same wady.
Skrzynia biegów RENAULT katastrofa-badziewie z plastikowymi rolkami w środku wymiana średnio co 10 000 kilometrów zawieszenie to samo szajs od Volvo.
Widoczność słaba auto nadsterowane z hamulcami słabymi.
Ten samochód ma same wady zalet żadnych.
Typowy szmelcwagen dla ciemnego ludu to nawet nie JAponiec Japonce sie tak nie sypią.Gdy miałem Honde z 1990 to sto razy lepiej mi się nią podróżowało niż Carismą.
Carisme kupiłem IGŁĘ od dziadka z Niemiec naprawdę salon a to ledwo zywy szrot obecnie.
Dziadowskie auto dla tych co nic od smaohcodu nie wymagaja.
Wrażenia
1,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]