Silnik GDI bardzo mocny, wystarczajaco zwawy i zrywny. Nie ma problemow z szybkim startem czy wyprzedzeniem kolumny samochodow. Jak na swoja pojemnosc jest wrecz zaskakujaco dynamiczny i elastyczny. Jazda nim to czysta przyjemnosc, silnik z niebywala lekkoscia wkreca sie na obroty a im wyzej tym lepiej jedzie. Typowy japonski silnik z poprawionym \"dolem\".Silnik zupelnie bezawaryjny.Troszke glosniejszy od konkurencji ale to \"wina\" bezposredniego wtrysku benzyny, co sprawia ze silnik w sposob dla siebie charakterystyczny cyka.Ale nie ma czym sie przejmowac.To zadna usterka. Ogolnie za calosc daje mocna 5!
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje bardzo lekko i przyjemnie, nie ma tendencji do haczenia. Przelozenia sa raczej krotkie niz dlugie, chociaz prawie 110km/h na drugim biegu jest wysoka wartoscia:)
5,0
Układ jezdny
Twardy i bardzo wytrzymaly zwlaszcza w naszych trudnych polskich warunkach!
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogolnie miejsca jest w sam raz. Spokojnie 5 osob zmiesci sie bez nadmiernego scisku.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jedna z kolejnych zalet silnika. 8 litrow w miescie aktualnie. Na trasie okolice 5-6 litrow w zaleznosci od ciezkosci stopy:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto bardzo niezawodne!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wysoka ocena, auto zupelnie bezawaryjne, wszystko chodzi jak w szwajcarskim zegarku a auto ma juz prawie 11 latek na karku.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]