Inne
: Najbardziej cieszy to , że mimo wieku auta nie muszę ładować kasy w żadne naprawy.
5,0
Całokształt
Szkoda że Mitsubishi nie kontynuuje produkcji tego hatchbacka z segmentu D. Jak kiedyś będę zmieniał auto to też na \"japończyka\" , i też na 5drzwiowego htb.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedzie jak 2.0 , pali jak 1.6.
5,0
Skrzynia biegów
W GDI japońska skrzynia, musi być dobrze.
5,0
Układ jezdny
Sprężyste zawieszenie, 4 tarczowe hamulce. Fabrycznie na 15 calowych felgach.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka w \"normalnym\" kształcie, więc nie ma problemów.
5,0
Ergonomia
Tradycyjne zegary z biało-błękitnym podświetleniem, tradycyjne pokrętła,2 podłokietniki, krótki drążek biegów, elektryczne wszystko (oprócz foteli).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Japoński Klimatronic, pełna automatyka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Standard, nie odniosłem wrażenia że bardzo cicho lub za głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I to jest duży plus, mało pali i się nie psuje. Przez dwa lata wymieniłem tylko (od razu po zakupie) amortyzatory tylnej klapy. Wiele części wymiennych z Volvo S/V40. Cen napraw na szczęście jeszcze nie poznałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Popatrzcie na ceny gołych \"niemców\" i zastanówcie się czy warto płacić za znaczek, choć już dzisiaj wydaje mi się że ludzie \"wyleczyli się \" z magii VW czy Mercedesa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Amortyzatorki klapy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]