Silnik
: dynamika, moc bezawaryjnosc i niskie zuzycie paliwa.
5,0
Całokształt
bardzo dobre autko!
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy czasem jest troszke gorsza gdyz popychacze hydrauliczne czasem potrafia pocykac, ale to ten typ tak ma, to jest charakterystyka silnika GDI. Poza tym silnik idealny, mocny, zrywny, silny o dobrej elastycznosci, rowno ciagnacy do przodu juz z niskich obrotow, ale najlepiej czuje sie powyzej 4000obr/min. Doskonale zuzycie paliwa i bezawaryjnosc.
5,0
Skrzynia biegów
Krotka, dobra do szybkiej zmiany biegow.
5,0
Układ jezdny
Twardo ale bez przesady. Dobry kompromis.
Komfort
5,0
Widoczność
po 5 latach jazdy idealna.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka, wszystko lezy tam gdzie powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko dziala bardzo dobrze, nawet w mroznej zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy/ pasazera super. Nawet za duzo. Mam 190cm wzrostu i po odsuniaciu na max fotela kierowcy musze sie wysilic zeby wcisnac sprzeglo do konca. Z tylu nie sprawdzalem, ale nikt z rodzinki sobie nie krzywduje.
5,0
Wyciszenie
Czasem tylko slychac charakterystyczne cykanie, ale to nie wada, tylko praca tego silnika. Nie jest to odglos nahalny ani przeszkadzajacy wiec zostawiam 5 bo poza nim cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8-9 w miescie, czego chciec wiecej od 125km z 1,8 pojemnosci?
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od przegladu do przegladu. Prawdziwy japoniec, tylko lanie paliwa!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
A co to jest usterka?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]