Silnik
: Bardzo nowoczesny silnik z bezposrednim wtryskiem benzyny GDI. Oferuje swietne osiagi (na poziomie silnikow 2,0 z podobnych lat) ze zuzyciem paliwa na poziomie silnikow 1,5-1,6.
5,0
Całokształt
Najwieksza wada tego samochodu jest to ze juz go nie produkuja. Poza tym ciezko mi cokolwiek znalezc. Wiem tylko tyle, ze gdyby to Mitsubishi mialo znaczek VW na masce to by bylo najlepiej sie sprzedajacym autem w segmencie. Jest to naprawde dopracowany i nowoczesny samochod. Ale niestety niedoceniany przez ludzi. Na szczescie zmienia sie zdanie ludzi na temat tej kiedys egzotycznej marki w Polsce!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bajka. 125KM daje mnóstwo frajdy z jazdy. Dynamika samochodu z tym silnikiem GDI swietna, bezproblemowo osiaga sie predkosci rzedu 210-220km/h oczywiscie na niemieckich autostradach bezogarniczeniowych... Elastycznosc zadziwiajaca wrecz.
5,0
Skrzynia biegów
krotkie przelozenia, bardzo precyzyjna. Zero haczen
5,0
Układ jezdny
twardo i pewnie
Komfort
5,0
Widoczność
dla mnie intuicyjna:)
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie robi cieplo i szybko mozna usunac pare z szybek...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem dosyc wysokim facetem a nie narzekam
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho. niezaleznie od predkosci obrotowej silnika. Z drugiej strony lubie dzwiek silnika benzynowego na wysokich obrotach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
re-ve-la-cja . na trasie 5-5,5 w miescie 7-9litra/100km. Trzeba sie mocno postarac zeby ten samochod palil wiecej!