Silnik
: Silnik bajka, pali symbolicznie i ma niezłe osiągi.
5,0
Całokształt
Pali jak diesel, dynamiczny, bezawaryjny, czego chcieć więcej
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dla mnie bomba, praca szczególnie zimnego silnika przypomina pracę diesla, ale dla mnie to nie przeszkadza. Jednostka dynamiczna, ekonmiczna i co najważniejsze bezawaryjna.
3,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie chyba najsłabszy punkt tego modelu, bieg 1 i 2 wchodzą dość topornie, z tego co słyszałem (dokładnie w tvn Turbo)to skrzynie które siedzą w Carismie GDI nie są japońskie tylko francuskie.
5,0
Układ jezdny
brak zastrzeżeń
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie wszystko ok.
5,0
Ergonomia
brak zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik...coś wspaniałego
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca zarówno na przednich, jak i tylnich siedzeniach dużo.
5,0
Wyciszenie
brak zastrzeżeń
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tutaj Carisma GDI bije wszystkie inne auta na głowę, spalanie bardzo małe. Dla mnie na trasie udało się zejść do 4,8l/100km. z wyłączona klimą i radiem, a pisanie że Carisma GDI pali na trasie 4,5l. to lekka przesada. Przy jeździe rzędu 90-110 km/h Carisma GDI spala mi ok 5,5-6l/100km. W mieście pali ok 7,5-8l/100km, zimą w mieście ok 9l pali. Samochód praktycznie bezawaryjny także na naprawy duzo nie wydaje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja kupiłem 10-letniego za 10 tyś. maxymalnie wyposażonego, z klimatronikiem, ABS-em 4xpoduszka, pełna elektryką itp. jedynie bez skóry, totalnie bezwypadkowego, bardzo dobrze utrzymanego. Pierwszy właściciel zapłacił za niego w salonie w Polsce 82 tyś. zł. Co lepszego bym kupił za takie pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
praktycznie wcale
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]