Silnik
: Bezkonkurencyjny poprostu. Nie ma kompleksow podczas rywalizacji z mocniejszymi jednostkami
5,0
Całokształt
Na poczatku do "wózdrabiniasty - carisma niby japan" twoja Cari owszem malo ma wspolnego z jak to napisales made in Japan ale GDI to juz calkiem inna sprawa. Poczawszy od silnika, poprzez skrzynie, elektryke a konczac na zawiasie to robota Japoncow.
Wracajac swietne materialy wykonczeniowe, miekknie w dotyku, skora na fotelach, nic nie skrzypi nic nie puka, Wspaniala fura
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietna jednostka GDI. Poprzednio mialem Accorda 2,0 147km i szczerze pod wzgledem osiagow te dwa samochody praktycznie sie nie roznia. GDI bardzo dynamiczna, elastyczna i relatywnie malo spalajaca paliwka jednostka napedowa
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, krotka
5,0
Układ jezdny
trzyma sie jak przyklejony
Komfort
4,0
Widoczność
przod boki super tyl jak to w liftbacku ciezko ale da sie wyczuc
5,0
Ergonomia
wszytsko pod reka, wsiadasz i od razu czujesz sie jak u siebie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimka swietnie sie spisuje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super mam ponad 190cm i bez problemu sie w nim odnajduje
5,0
Wyciszenie
revelka gdzie trzeba slychac silnik:) a jak sie jedzie do 4 nic nie slychac
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tutaj zaskoczenie mistao 7-10
trasa do 7
5,0
Stosunek jakość/cena
super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to japonczyk tylko lac paliwo i jechac. Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Japonczyk lac benzyne, jezdzic na okresowe przeglady i na tym koniec
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 125KM 92kW
[l/100km]