Smamochód może nie doskonały, ale bardzo solidnie wykonany. Ostatnie wersje naprawdę udane, godny Polecenia
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny siliniczek, bardzo lubi wyższe obroty 3500, jednak a niższych 2500-3000 pracuje super ekonomicznie przy jezdzie 90 -110 km
5,0
Skrzynia biegów
Idealnie pracuje skrzynia biegów.
4,0
Układ jezdny
Pewnie się go prowadzi, nawet na ostrych zakrętach, gorzej jak wjedzie się na jakieś koleiny po deszczu w wodzie, wtedy trochę buja...
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
4,0
Ergonomia
Świetne fotele, lepsze niż w Astrze III czy Mondeo, wnętrze dopasowane, jednak nieco przestarzałe. Wykończenia np. przy klamce otwierających drzwi od wew. strony niedorobione.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem super klimatyzacja działa znakomicie. Zimą gorzej, na dłuższej trasie albo gorączka albo bardzo zimno. Nie można wyśrodkować.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja mam 193 cm wzrostu. Dla mnie bomba, z tyłu i przodu dużo swobody, jak na tę klasę samochodu.
5,0
Wyciszenie
Nie syłychać wcale silnika, szumów z zewnątrza. Super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co tu dużo mówić GDI, bardzo oszczędny silnik. Przy jeździe normalnej 90-110 spalanie rewelacyjne w porównaniu do konkurentów (Vectra, Passat, Mondeo, Laguna).
4,0
Stosunek jakość/cena
Wyższe koszty części zamiennych sprawiają, iż nie można mu dać 5, Po za tym te samochody się raczej nie psują, nowsze modele tzn. 01 -04.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W przypadku usterek wysokie koszta cześci zamiennych jak to u Japończyka, troszeczkę inne standarty niż u naszych zachodnich sąsiadów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wnetylacja,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 122KM 90kW
[l/100km]