Silnik
: Nie myslałem że można dostać tak wiele za tak niewiele
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Przepalona żarówka, ale mi awaria!
5,0
Całokształt
Niepozorne, nie razi w oczy, łatwe w serwisowaniu, super wykonane /szczególnie gdy jest to wersja z japońskim silnikiem i skrzynią biegów. Jest tanie. I jest superrrrrrr
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik niesamowicie dynamiczny a zarazem oszczędny. To też zasługa niskiej masy auta. Wymaga dbałości, za to jest bezawaryjny. Świetna kultura pracy, niezbyt wysokie koszty części. Kupuję mu w nagrodę najlepszy olej i wymieniam co 10 tyś. Co 30 tysięcy wymagane jest zyuszczenie silnika z nagaru /taka jego uroda/ poza tym superrr. Aha - nie pracuje z lpg, ale to nie jest potrzebne
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcyjnie zestopniowana z silnikiem, nie szrpie, przydał by się 5 bieg na trasie. Trzeba pilnować poziomu oleju i wtedy nigdy się nie zepsuje. Wiadomo, japońska...
4,0
Układ jezdny
Nieco sztywno zestrojone, za to pewne w każdej sytuacji. Polskie drogi przyspieszają zużycie bniektórych elementów, ale właściciele tych dróg raczej nie zwrócą za naprawę... Za to naprawa nieskomplikowana i części niedrogie
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka boczne nieco za \"płaskie\" - mogły by pokazać więcej na tej samej powierzni, ale i tak jest dobrze. Mały minus to szyby przednich reflektorów - są z tworzywa. Spędziłem kilka godzin zanim odzyskały dawną przezroczystość
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, jedyna wada, to brak miejsca na montaż nowych przełączników /lubię pomajsterkować i zamontować różne bajery/
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa, ogrzewanie też, Ciekawe rozwiązanie to nawiew na stopy pasażerów z tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele niewielkie ale bardzo wygodne. Z tyłu też, a to nie zdarza się często.
4,0
Wyciszenie
Było średnio, ale poprawiłem fabrykę montując wszędzie maty wygłuszające Potem dodałem dodatkowe wykładziny, przykrywając fabryczną oryginalną, chodniczki,wykleiłem wrzwi w środku. Teraz zrobiło się o połowę ciszej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali jak diesel a jeździ super. W Polsce tankuję tylko na shellu i leję v-power, a Anglii, gdzie mieszkam - 95 na dobrych stacjach. Generalnie rewelacja w odniesieniu do pojemności silnika, masy auta, no i jego ceny...
5,0
Stosunek jakość/cena
Taka jakość, za taką cenę - cieżko powtórzyć
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się jeszcze nie zepsuło, to nie ma o czym pisać. Przez frok czasu wymieniłem tylko 1 żarówkę, a niedawno założyłem niezniszczalne led
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek!!! Wymieniłem rozrząd, klocki i tarcze, filtry, oleje i inne płyny. Nic się nie dzieje. A jeżeli cokolwiek nawali, to naprawa nie kosztuje tyle co pół mieszkania
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 122KM 90kW
[l/100km]