Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Carisma Hatchback

Emigrant, 11 lat temu
Silnik 1.8 16V GDI 122KM 90kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI 122KM 90kW 2001-2004 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie myslałem że można dostać tak wiele za tak niewiele
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Przepalona żarówka, ale mi awaria!
5,0
Całokształt
Niepozorne, nie razi w oczy, łatwe w serwisowaniu, super wykonane /szczególnie gdy jest to wersja z japońskim silnikiem i skrzynią biegów. Jest tanie. I jest superrrrrrr
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik niesamowicie dynamiczny a zarazem oszczędny. To też zasługa niskiej masy auta. Wymaga dbałości, za to jest bezawaryjny. Świetna kultura pracy, niezbyt wysokie koszty części. Kupuję mu w nagrodę najlepszy olej i wymieniam co 10 tyś. Co 30 tysięcy wymagane jest zyuszczenie silnika z nagaru /taka jego uroda/ poza tym superrr. Aha - nie pracuje z lpg, ale to nie jest potrzebne
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcyjnie zestopniowana z silnikiem, nie szrpie, przydał by się 5 bieg na trasie. Trzeba pilnować poziomu oleju i wtedy nigdy się nie zepsuje. Wiadomo, japońska...
4,0
Układ jezdny
Nieco sztywno zestrojone, za to pewne w każdej sytuacji. Polskie drogi przyspieszają zużycie bniektórych elementów, ale właściciele tych dróg raczej nie zwrócą za naprawę... Za to naprawa nieskomplikowana i części niedrogie
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka boczne nieco za \"płaskie\" - mogły by pokazać więcej na tej samej powierzni, ale i tak jest dobrze. Mały minus to szyby przednich reflektorów - są z tworzywa. Spędziłem kilka godzin zanim odzyskały dawną przezroczystość
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, jedyna wada, to brak miejsca na montaż nowych przełączników /lubię pomajsterkować i zamontować różne bajery/
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa, ogrzewanie też, Ciekawe rozwiązanie to nawiew na stopy pasażerów z tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele niewielkie ale bardzo wygodne. Z tyłu też, a to nie zdarza się często.
4,0
Wyciszenie
Było średnio, ale poprawiłem fabrykę montując wszędzie maty wygłuszające Potem dodałem dodatkowe wykładziny, przykrywając fabryczną oryginalną, chodniczki,wykleiłem wrzwi w środku. Teraz zrobiło się o połowę ciszej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali jak diesel a jeździ super. W Polsce tankuję tylko na shellu i leję v-power, a Anglii, gdzie mieszkam - 95 na dobrych stacjach. Generalnie rewelacja w odniesieniu do pojemności silnika, masy auta, no i jego ceny...
5,0
Stosunek jakość/cena
Taka jakość, za taką cenę - cieżko powtórzyć
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się jeszcze nie zepsuło, to nie ma o czym pisać. Przez frok czasu wymieniłem tylko 1 żarówkę, a niedawno założyłem niezniszczalne led
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek!!! Wymieniłem rozrząd, klocki i tarcze, filtry, oleje i inne płyny. Nic się nie dzieje. A jeżeli cokolwiek nawali, to naprawa nie kosztuje tyle co pół mieszkania

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V GDI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
100,00 zł
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Carisma Hatchback