Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Carisma Hatchback

Ishmaell, 17 lat temu
Silnik 1.8 16V 116KM 85kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 113 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V 116KM 85kW 1996-2000 - Oceń swoje auto
3,85
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : prosta wysokowytrzymała konstrukcja sohc, wystarczyłaby zeby dac moc autu, które wazy wiecej niz mitsu 0k 1270 kg
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : lekka rdza przy lampach tylnej rejestracji
Układ elektryczny : przyciski elektryki szyb od strony kierowcy
Zawieszenie : sworznie wahaczy przod, taki polski standard drogowy
4,0
Całokształt
Auto typu limuzyna z zacięciem do przyspieszania. Pojemny bagażnik, wygoda w dalekich podróżach. Długi, wąski, szeroko rozstawione osie i92kW przypomina o aerodynamicznych własnosciach nadwozia. 5 za wyglad i wygode prowadzenia. mozna nim tez mordowac asfalt.
Wrażenia
5,0
Silnik
zadnych rozszczelnien, zalewany 0w40, 176 Nm max wystarczy na długą jazdę
4,0
Skrzynia biegów
w wersji automat koniecznie pilnowac wymiany oleju, dobrze dobrane biegi do jazdy po górach, nieco denerwujące decyzje komputera o hamowaniu przy jezdzie ze wzniesienia
3,0
Układ jezdny
to auto pozwala po prostu na głupie błędy, czuły układ na ruchy kierownicy-w wersjach zadbanych oczywiscie, jednakowoż nie wytrzymujace zawieszenie stanu polskich nawierzchni, za granicą po prostu płynie się tym autem
Komfort
3,0
Widoczność
przeszkadza przedni słupek od strony kierowcy przy ciasnych zakrętach, widoczność z tyłu raczej intuicyjna. warto załatwic sobie lusterka asferyczne
5,0
Ergonomia
jak w mercedesie najwyzszej kalsy, panel przedni wszystko co potrzeba, navi mozna juz kupic w markecie...przeciez, centralna konsola po srodku, a nie jak w wiekszosci pseudo-pojazdow, materialy lepsze niz w vw,audi czy innej miernocie, w najbogatszej wersji to auto ma wszystko co teraz sie dopiero zaczyna stosowac w kabinach pojazdow, inzynierowie z volvo zrobili to co umieli najlepiej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w wersji z klimatronikiem zima czy lato nie stanowi po prostu problemu, bardzo efekrywny nawiew
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca z przodu, z tyłu wiecej niz w nowym accordzie, bo to dla europejczyków zaprojektowali ten samochód
3,0
Wyciszenie
przeszkadza tylka półka, to wada konstrukcyjna oraz za wzgledu na wiele skomplikowanie poprowadzonych linii nadwozia, wydaje się ze wiatr po prostu obija się o boki auta, ogolnie dosyc glosno juz przy 130.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto totalnie ]nieekonomiczne,potrzebny bogaty portfel na czesci nawet nie oryginalne. te "cudenka" spowadzone z zagranicy moze wytrzymaja jeszcze jakis czas. duze spalanie silnika 1.8, bardzo dobre przyspieszenie i mozliwosc osiagania znacznych predkosci na trasie, ceny przegladow w aso nieoplacalne, lepiej powierzyc to auto dobremu mechanikowi, ja w aso takich jeszcze nie spotkałem, czesci jest sporo, np klocki 120pln, tarcze przod trw około 230 pln, da sie przezyc
5,0
Stosunek jakość/cena
szkoda ze nie produkuja trzeciej wersji, druga niestety przypomina oplo-podobnego kloca. auto dla rodziny, auto dla ludzi lubiacych dynamiczna jazde. cena zakupu niewielka, cena utrzymania jednak wysoka.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przyciski od elektryki szyb przy kierowcy, tylna trzeszczaca polka, czasami mocowanie pasów autolive lubi trzeszczec, trzeba sprawdzic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic. zadnych powaznych napraw. wymieniłem alarm bo pierwotny byl przestarzały, słyszałem ze lubiły sie psuc, reszta w rekach kierowcy i polskich drog nieststy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Carisma Hatchback