Silnik
: Naprawdę żywy silnik przyspiesza z miejsca i przy wyższych prędkościach.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ocenia na bardzo dobrze zero problemów od wymiany oleju do wymiany żadnych dolewek. Zbiera się z niskich obrotów, mocniejsze auta maja problem na starcie. Audi A4 1.8 125KM niema szans.
3,0
Skrzynia biegów
Sama skrzynia jest ok tylko lewarek zmiany biegów częste wybijanie się tulejek co wiąże się z nie precyzyjnym wrzucaniem biegów jedynak , wsteczny i piątka. Skrzynia od Renault.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie mało kłopotliwe często tylko trzeba wymienić łączniki stabilizatora przód. Części nie są tak drogie jak się mówi o japońca (produkowany tylko w Holandii). Mogło by być bardziej wyciszone.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu nie mam większych problemów.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bez problemu schłodzi wnętrze nawet w duże upały. Gorzej jest z ogrzewaniem ale to może być problem z moja nagrzewnica pewnie jest zamulona ale nie jest źle podczas dłuższej jazdy robi się gorąco.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wnętrze nie jest przestronne przy wysokim kierowcy z tyłu pasażer niema zbyt dużo miejsca. Rodzina 4 osobowa w tym 2 foteliki dla dzieci na wakacje pakujemy się pod sam dach:)
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 robi się głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w mieście przy spokojnej jeździe w 10 litrach gazu (instalacja lovato easy fast sekwencja) lub benzyny się mieści. W trasie najmniej mi spaliła 7.9 litra.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko te tulejki lewarka zmiany biegów i łączniki stabilizatora.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez poważnej usterki przez 6 lat użytkowania odpukać w niemalowane:)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 116KM 85kW
[l/100km]